تاریخ انتشار: 1396/03/06 08:42
کد خبر: 208242

ستاره استقلالی ها: به سربازی نمی روم چون قطعا معاف می‌شوم

محسن کریمی، ستاره جوان استقلال که ممکن بود برای خدمت سربازی از این تیم جدا شود به‌خاطر یک مصدومیت کهنه از ناحیه کتف احتمالا از خدمت معاف خواهد شد. این اتفاق خوبی برای استقلالی‌ها و خود کریمی خواهد بود و جالب اینکه کریمی به تازگی متوجه این موضوع شده است.
ستاره استقلالی ها: به سربازی نمی روم چون قطعا معاف می‌شوم

در خصوص کتف مصدوم محسن کریمی طی روزهای گذشته اخبار متفاوتی شنیده می‌شد. البته در این میان یکی از خبرگزاری‌ها نوشته بود محسن کریمی با وجود مصدومیت در کتف چپ و راست خود شانسی برای معافیت ندارد و به همین دلیل تصمیم گرفته خود را به تیغ جراحان بسپارد. اما کریمی که بعد از مصدومیت‌های پیاپی تازه توانسته به ترکیب اصلی آبی‌ها برگردد بعید است تن به عمل جراحی و دوران نقاهت بعد از آن بدهد. او با وضعیت موجود شانس بسیار زیادی برای معافیت از خدمت وظیفه عمومی دارد.
خبرنگار همشهری ورزشی طی روزهای گذشته آخرین وضعیت محسن کریمی و تصمیمش در این زمینه را از خود او جویا شد. هافبک جوان استقلال که در هفته گذشته تازه مطلع شده بود شانسی برای معافیت دارد ابتدا اخبار منتشرشده در خصوص جراحی کتف را تکذیب کرد و گفت: «من حتی اگر معافیت هم نگیرم، باز هم کتف خود را جراحی نخواهم کرد و فقط از طریق تقویت عضلات کتفم به دنبال بهبود هستم.» او در ادامه خبر داد: «با پیگیری‌هایی که انجام دادم قطعا معاف خواهم شد. بعد از بازی برگشت مقابل العین و بازگشت از دبی به‌صورت جدی پیگیر گرفتن کارت معافیت خدمت وظیفه عمومی هستم. باز هم تاکید می‌کنم تحت هیچ شرایطی کتف خود را عمل جراحی نخواهم کرد.» جالب اینکه کریمی در ابتدا نمی‌دانست به‌دلیل کتف مصدومش می‌تواند از خدمت معاف شود و از طریق خبرنگار همشهری متوجه این موضوع شده بود. کریمی که از اتفاق رخ‌داده و معاف شدن از سربازی خوشحال است به محض روبه‌رو شدن با خبرنگار همشهری از او تشکر کرد و گفت: «شیر مادرت حلالت باشه!»

تکل خطرناکی بود اما این بار مصدوم نشدم
محسن کریمی، هافبک تهاجمی تیم استقلال تهران در دیدار این تیم مقابل العین بعداز مدت‌ها در ترکیب اصلی تیمش قرار می‌گرفت و توانست عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد و باعث اخراج یکی از بازیکنان حریف شود و در کل نمره قبولی را از علیرضا منصوریان دریافت کند. حرف‌های این بازیکن با همشهری ورزشی را می‌خوانید.

  •     برد شیرینی را مقابل العین آن هم در وقت‌های تلف شده به دست آوردید. نظر خودت چیست؟

بله، دقیقا همین طور است. اولا که خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم اما هنوز کارمان تمام نشده و 90 دقیقه دیگر باید مقابل این تیم قرار بگیریم. خدا را شکر که در بازی رفت با تشویق 90 دقیقه‌ای هواداران شرمنده آنها نشدیم اما همه چیز در 90دقیقه دوم مشخص خواهد شد. ان‌شاءالله با تلاش بازیکنان در این بازی هم موفق خواهیم بود.

  •     خیلی‌ها می‌گویند استقلال در بازی با العین آن تیم همیشگی نبود و محتاط بازی می‌کرد. نظر خودت در این باره چیست؟

باید توجه داشته باشید چند بازیکن ما در این دیدار غایب بودند. البته در طول فصل تمام بازیکنان استقلال نشان داده‌اند همگی در اوج آمادگی قرار دارند و هر بازیکنی که به عنوان جانشین وارد زمین شده یا گل زده یا پاس گل داده و در کل توانسته فوتبال خوبی را ارائه دهد. ضمن اینکه هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و در دیدار با العین ما می‌خواستیم سه امتیاز را بگیریم، شاید در برخی از دقایق بازی گره خورد اما ما با برنامه پیش رفتیم و در نهایت هم توانستیم به هدفمان برسیم.

  •     از بازی که مقابل العین انجام دادی راضی بودی؟

خدا را شکر بعداز مدت‌ها توانستم خودم را به ترکیب تیم تحمیل کنم، بد هم نبود به هرحال بازی‌های آسیایی است و تجربه بین‌المللی محسوب می‌شود من هم بد نبودم ولی تلاش می‌کنم در بازی‌های آینده خیلی بهتراز این باشم.

  •     گویا در جریان بازی دوباره از همان ناحیه مصدومیت کهنه خود دچار آسیب‌دیدگی شدی اما گفتی که نیاز به عمل ندارد، درست است؟

بله، من در جمع خبرنگاران گفتم کتفم جابه‌جا شد ولی عمل جراحی نمی‌کنم چراکه با تقویت کردن و انجام یکسری تمرینات مداوا می‌شود و دلیلی ندارد جراحی کنم.

  •     از رویارویی‌ات با عمرعبدالرحمان به عنوان بهترین بازیکن آسیا برایمان بگو.

مسلما بازیکن خوبی است و شکی در آن نیست اما تا جایی که توانستیم به حرف مربیان در مهار او گوش داده و اجازه ندادیم صاحب توپ شود و وقتی هم صاحب توپ می‌شد 2، 3 نفره او را پرس می‌کردیم و توپ را از او می‌گرفتیم. این موضوع هم از جمله مسائل تاکتیکی بود که مربیان قبل ازبازی به ما گوشزد کرده بودند. البته همه بازیکنان العین به جز عمرعبدالرحمان در یک سطح بودند. عمرعبدالرحمان خیلی بالاتر ازبقیه
بازیکنان بود.

  •     وقتی مدافع حریف روی تو خطا کرد و اخراج شد خیلی‌ها گفتند این تصمیم سخت‌گیرانه‌ای بود، نظر خودت چیست؟

اگر صحنه را ببینید صددرصد باید اخراج می‌شد. من توپ را لایی انداختم یک تک جفت و خیلی خطرناک را روی من انجام داد و اگر هم رد می‌شدم یک موقعیت ایده‌آل گلزنی بود.

  •     پس  با تکل خطرناک خوب شد آسیب‌دیدگی جدی برایت به وجود نیامد.

بله، آسیب‌دیدگی جدی نبود به قول گفتنی یک بارهم رد شد. اما بعید است داور در مورد اخراج فرشید اسماعیلی درست عمل کرده باشد چراکه آن صحنه به هیچ‌وجه اخراج نداشت. حالا داور یک بازیکن از حریف را اخراج کرده بود این طرف هم خواست به نوعی با اقتدار رفتار کند و بهانه دست اماراتی‌ها ندهد.

  •     حسن جمعه، بازیکنی که تو مسبب اخراجش از زمین شدی اعلام کرده می‌توانند در بازی برگشت همه چیز را جبران کرده و از سد استقلال عبور کنند. جواب تو در مقابل این ادعای او چیست؟

طبیعی است که العین در زمین خودش می‌آید تا جبران شکست دور رفت را کند، ما هم می‌دانیم بازی سختی را در زمین حریف داریم ولی حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و تا پای جان تلاش خواهیم کرد.

  •     نکته حائز اهمیت اینکه هواداران استقلال در جریان بازی هیچ‌گاه نارنجک نزده و لیزرهم روی صورت بازیکنان حریف و داور نینداختند. نظر تو در این باره چیست؟

واقعا نمی‌دانم چه جوری از آنها تشکر کنم؟همه جوره در ورزشگاه پای ما هستند. در بازی قبلی‌مان در رقابت‌های آسیایی در آن سرما آمدند و ما را تشویق کردند واقعا فقط می‌توانم بگویم خیلی مرد هستند.

  •     گویا دقایقی قبل از بازی فیلم تشویق هواداران در آن سرما در رختکن برای شما نمایش داده شد تا برای کسب پیروزی تهییج شوید. درست است؟

بله.

  •     خیلی از بازیکنان جوان استقلال ازدواج کرده‌اند. تو نمی‌خواهی ازدواج کنی؟

نه بابا زود است زمان ازدواج من نیست و تمرکزم روی فوتبال است که در آن پیشرفت کنم. بعدا ان‌شاءالله قضیه ازدواج هم به موقع انجام خواهد شد.

  •     برنامه‌ات برای فصل بعد چیست؟

من یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم و بعداز بازی برگشت با العین تنها ذهنم را معطوف تقویت کتفم می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvady

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترس استقلال از جوسازی اماراتی ها