تاریخ انتشار: 1396/02/14 16:36
کد خبر: 212942

شباهت ترکیب امروز پرسپولیس با ترکیب دیدار با قشقایی شیراز

سرمربی پرسپولیس در آخرین بازی فصل به بازیکنان اصلی خود استراحت داده و اغلب از بازیکنان ذخیره در ترکیب امروز سرخپوشان استفاده می کند.

 برانکو ایوانکوویچ برای آخرین بازی لیگ ترکیبی را انتخاب کرده که شباهت زیادی به ترکیب بازی این تیم برابر قشقایی دارد. دروازه و چهار مدافع امروز پرسپولیس در دیدار جام حذفی برابر قشقایی شیراز هم از ابتدا به میدان رفتند. رادوشوویچ، ربیع خواه، ماهینی، صادق محرمی و آرام طبع پنج بازیکنی هستند که برابر قشقایی هم از ابتدا در بازی حضور داشتند. دیگر بازیکنی که در ترکیب ثابت پرسپولیس در جام حذفی حضور داشت، علی علیپور مهاجم پرسپولیس است که برابر سیاه جامگان بازیکن ثابت تیمش خواهد بود.

از بین پنج بازیکن دیگری که نامشان در ترکیب امروز به چشم نمی خورد، امید عالیشاه، احمد نوراللهی و ولادیمیر پریموف از پرسپولیس جدا شده و دیگر در جمع سرخپوشان حضور ندارند. کمال کامیابی نیا و محسن مسلمان هم دو بازیکن دیگر پرسپولیس در مسابقه با قشقایی شیراز بودند که امروز به صلاحدید برانکو در ترکیب تیم نیستند.

باید دید که آیا همانند دیدار برابر قشقایی در جام حذفی، در بازی امروز هم نتیجه ای دور از انتظار برای سرخپوشان رقم خواهد خورد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvprm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای برانکو؛ قبل از وقوع حادثه چاره ای بیندیش
پیروزی با ملی پوشان هنر نیست