تاریخ انتشار: 1396/02/15 10:44
اختصاصی| خطر در کمین است؛
کد خبر: 212790

کوچ بازیکنان آلومینیوم اراک به دلیل بی‌پولی!

ابوالفضل قربانی مدافع اراکی ایرالکو، با بازی های خوب خود بار دیگر توانایی های خود را به اثبات رساند.
کوچ بازیکنان آلومینیوم اراک به دلیل بی‌پولی!

به گزارش فرتاک ورزشی، مدافع تنومند ایرالکو که در اکثر بازی های این تیم به صورت فیکس به کار گرفته شد با بازی بی نقص خود بار دیگر توانایی های خود را به همگان ثابت کرد.

وی ازقدرت سر زنی خوبی برخوردار می باشد و به نقطه قوت این تیم اراکی تبدیل شده است. از نکات قابل توجه این مدافع بلندقامت، می‌توان به نیمکت نشین کردن هادی شکوری اشاره کرد. شکوری که به همراه پاشازاده به آلومینیوم رفته بود، چند بازی فیکس شد، اما این قربانی بود که حقش را با تمرینات زیاد گرفت و مجددا به ستون اصلی خط دفاعی اراکی‌ها تبدیل شد.

وضعیت نامساعد مالی تیم آلومینیوم و مشخص نبودن حضور این تیم در فصل بعدی مسابقات، عواملی است که شاید سبب شود ابوالفضل قربانی در اراک نماند و فوتبالش را در شهر دیگری ادامه دهد. ازجمله ستارگانی که شاید این تیم را به دلیل وضعیت مالی بد ترک کنند می‌توان به اویس کردجهان، محمدعلی اکبرخواه، روح الله عرب، حسین احمدلو و ... اشاره کرد.

از عملکرد خیره کننده قربانی بگذریم، به بحرانی خواهیم رسید که عواقبش را در پایان فصل آینده مشاهده خواهیم کرد.

کوچ بازیکنان نامی آلومینیوم که بدترین خبر ممکن، برای اراک است. مدیران آلومینیوم می‌توانند باعبور از بحران اقتصادی فصلی، سال آینده باحفظ این تیم، گام بلندی برای صعود به لیگ برتر بردارند و باحفظ کادرفنی و تقویت تیمشان، فصل بعد مدعی باشند. باید منتظر باشیم و ببینیم که ستارگان آلومینیوم از این تیم کوچ می‌کنند، یا می‌مانند و به رویا پردازی خود ادامه خواهند داد.

خبرنگار: "آرین قلی نیا"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvpwz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن لیگ‌برتری از آلومینیوم جدا شد

مصطفی نوروزی یا لیگ برتر، یا تمدید با بادران؟!
اختصاصی| باشگاه بعدی بمب نقل‌وانتقالات کجاست؟؛

سید احمد موسوی؛ بازیکنی با کلاس لیگ برتر
اختصاصی| باتوجه به رشدی چشم‌گیر؛