تاریخ انتشار: 1396/01/26 22:13
کد خبر: 216842

کامیابی نیا: توهین به هادی نوروزی صحیح نبود/ جشن قهرمانی را هفته آینده برگزار می کنیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه تماشاگران بازی به هادی نوروزی بی احترامی کردند و توهین به وی صحیح نبود.
کامیابی نیا: توهین به هادی نوروزی صحیح نبود/ جشن قهرمانی را هفته آینده برگزار می کنیم

کمال کامیابی‌نیا درباره قهرمانی پرسپولیس  در لیگ برتر اظهار کرد: خوشحالم که در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ برتر توانستیم قهرمان شویم. در گذشته هم این موضوع را گفته بودم که قهرمان می شویم.

بازیکن پرسپولیس درباره فحاشی‌های به وجود آمده در ورزشگاه یادگار امام تبریز بیان کرد: به هر حال اتفاقات خوبی رخ نداد، متاسفانه هواداران حاضر در استادیوم حتی به هادی نوروزی هم بی‌احترامی کردند. البته افرادی که این کار را انجام می‌دهند 3 - 4 نفر بیشتر نیستند، آنها به بقیه خط می‌دهند و سایر هواداران تحریک می‌کنند.

وی در باره  انتقاد از جشن قهرمانی پرسپولیس در زمین مسابقه در روز جان‌ باختن تعدادی از هموطنان‌مان در سیل استان آذربایجان شرقی، گفت: ما از اتفاقاتی که روز گذشته در این استان افتاده بود خبر نداشتیم. امیدواریم در هفته بعد بتوانیم جشن قهرمانی‌مان را برگزار کنیم. اگر موضوعات مختلف را به یکدیگر ارتباط ندهیم بهتر است.

کامیابی‌نیا در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون در ورزشگاه شاهد چنین فحاشی‌هایی بودید یا نه؟ خاطر نشان کرد: در یک تیم پرطرفدار بازی می‌کنیم و صد برابر بدتر از این فحاشی‌ها را هم دیده‌ایم و اتفاق جدیدی نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvrjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادای احترام پرسپولیسی ها به کاپیتان فقید/عکس