تاریخ انتشار: 1396/01/26 10:03
کد خبر: 217066

مهدی طارمی در مقابل ماشین سازی طلسم می شکند

بازی با ماشین سازی، برای پرسپولیس و مهدی طارمی ارزش ویژه‌ای دارد.
مهدی طارمی در مقابل ماشین سازی طلسم می شکند

 پرسپولیسی‌ها با بر مقابل ماشین شازی قهرمانی در لیگ برتر را قطعی می‌کند و طارمی، به رکورد گلزنی به صددرصد باشگاه‌های این فصل می‌رسد. اتفاقی که رکوردی فوق العاده برای آقای گل لیگ برتر خواهد بود و می‌تواند روزهای سخت او را تمام کند.

 

طارمی تا امروز به 15 تیم از 16 تیم لیگ برتر گل زده است و آخرین باشگاهی که توانست طلسم گل نزدن به آن را بشکند، تراکتورسازی تبریز بود. دیگر تیم تبریزی یعنی ماشین‌سازی، این فصل به لیگ برتر رسیده و طارمی فقط یک بار روی آن‌ها قرار گرفته است. بازی که با تک گل امیری به پایان رسید و آقای گل لیگ، نتوانست دروازه این تیم قعرنشین را باز کند. اگر بازی برگشت با گلزنی طارمی تمام شود، او به تمام تیم‌های فعلی لیگ گل زده و فصل بعد باید منتظر صعود تیم‌هایی جدید برای اضافه کردن به لیست قربانیانش باشد.

 

از زمانی که طارمی به پرسپولیس پیوسته، نفت مسجدسلیمان تنها تیمی بوده مهاجم پرسپولیس با آن بازی کرده و در گلزنی ناکام بوده است. طارمی فقط در لیگ چهاردهم روبروی نفت مسجدسلیمان قرار گرفت و پس از آن، این تیم به لیگ یک سقوط کرد. بازی این هفته با ماشین‌سازی، آخرین فرصت طارمی برای گلزنی به این تیم خواهد بود وگرنه ماشین‌سازی هم مثل نفت مسجدسلیمان، به لیگ یک سقوط خواهد کرد و طارمی شاید برای همیشه فرصت گلزنی به آن‌ها را از دست می‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvrnw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای برانکو پرسپولیس چه زمانی برای بقاء می جنگید؟!
برانکو: وقتی پرسپولیس آمدم این تیم برای بقاء می جنگید!