تاریخ انتشار: 1395/07/24 13:00
کد خبر: 255618

بازیکنی که مورد علاقه منصوریان نیست/کلی برایش خرج کرده اند اما مدام از لیست 18 نفره خط می خورد!

امین حاج محمدی باز هم از لیست 18 نفره استقلال خط خورد!
بازیکنی که مورد علاقه منصوریان نیست/کلی برایش خرج کرده اند اما مدام از لیست 18 نفره خط می خورد!

برای چندمین بار امین حاج محمدی از لیست 18 نفره استقلال خط خورد و این تیم را در بازی با سیاه جامگان همراهی نخواهد کرد.

 

طی سال‌های اخیر شاید این برای نخستین بار باشد که استقلال به بازیکنی که بالای یک میلیارد برایش هزینه کرده کوچکترین بهایی نمی‌دهدو حتی از لیست 18 نفره کنار می‌رود. همین مساله هم باعث شده تا اهالی فوتبال انگشت حیرت به دهان گرفته و از بابت هزینه میلیاردی که خرج این بازیکن شده متعجب باشند.

چند وقتی است که وزارت ورزش طی هشدارهایی به باشگاه استقلال از مدیران این باشگاه خواسته است که مبلغی از قرارداد بازیکنان این تیم را کم کنند. استقلال در فصل جاری طبق اعلام مبلغ قرارداد بازیکنان، گران‌ترین تیم لیگ برتر بوده است.

رقم‌های نجومی که بعضا مدیران قبلی این باشگاه برای بازیکنان این تیم در نظر گرفتند جای بحث و بررسی زیادی دارد. در صحبت‌های اخیر مسوولان هم گفته شد بازیکنی که در تیم سابقش 150 میلیون گرفته حالا با قرارداد900 میلیونی در کنار استقلالی‌ها قرار گرفته است و همین نکته اما و اگرهای لیست قرارداد‌های بازیکنان استقلال را بالا می‌برد. در میان تمام اشتباهاتی که در تصمیمات ابتدای فصل گرفته شده بیش از هر چیزی مبلغ قرارداد امین حاج محمدی باعث تعجب فوتبالی‌ها شده است. مدافعی که منصوریان حتی در لیست 18 نفره خود از ابتدای فصل تاکنون یک جا برای او نگذاشته است و در صحبت‌هایش در مورد حاج محمدی می‌گوید تا زمانی که پالس مثبت از جانب او در تمرینات نگیرم نمی‌توانم او را به ترکیب نزدیک کنم. با این اوصاف نباید به منتقدان حق داد تا انگشت انتقاد را به طرف مدیرانی نشانه بروند که بدون هیچ گونه درایتی چنین قراردادهایی را می‌بندند؟

به احتمال زیاد و با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد حاج محمدی یکی از بازیکنانی باشد که نیم فصل با او خداحافظی می‌کنند اما در این میان پرداخت قرارداد میلیاردی او چه می‌شود؟ به نظر می‌رسد که مربیان استقلال می‌خواهند با این تصمیم‌ها کاری کنند که حاج‌محمدی خودش درخواست رضایتنامه کند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ryjyy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیرضا منصوریان نام سه بازیکن را از فهرست استقلال خارج کرد