تاریخ انتشار: 1395/07/15 20:10
کد خبر: 257266

بیرانوند؛ نقظه اطمینان پرسپولیس و تیم ملی

سنگربان پرسپولیس تیم ملی به نقطه اتکا کی روش و تیم ملی تبدیل شده است.
بیرانوند؛ نقظه اطمینان پرسپولیس و تیم ملی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، تیم ملی در دیداری دیگر از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به میدان رفت و در تاشکند توانست ازبکستان صدرنشین را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و به یک پیروزی شیرین دست یابد.

اگر چه ایران در این بازی نتوانست از لحاظ کیفی، بازی دلخواه خود را ارائه نماید، اما کسب  نتیجه لازم برای صعود به جام جهانی، کیفیت بازی را تحت شعاع قرار میدهد که در این راستا شاگردان کیروش به خوبی از عهده آن بر آمدهاند.

اما در بین بازیکنان کیروش باید حساب ویژهای بر روی علیرضا بیرانوند باز کرد که در سه بازی گذشته تیم ملی حتی یک گل هم دریافت نکرده است و به عنوان ستون اصلی خط دفاعی تیم ملی خود را نشان داده است.

بیرانوند بازهم توانست کلین شیت کند و اگر چه در برابر ازبکستانیها روز سختی نداشت ولی توانست سانترهای ازبکها را نیز فوق العاده در اختیار بگیرد. شجاعت بیرانوند روی توپهای ارسالی از جناحین سبک او را متفاوت ساخته تا روند موفقیت آمیز وی با حمایت مدافعان بی اشتباه تیم ملی ادامه داشته باشد.

بدون شک حضور بیرانوند در آخرین نقطه خط دفاعی تیم ملی ایران، اطمینان خاطر را برای دیگر بازیکنان به .وجود آورده است که با آسودگی کامل به بازی خود ادامه دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rymvw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لطف کی روش به پرسپولیس