تاریخ انتشار: 1395/07/03 10:52
کد خبر: 259690

سوانسی – منچسترسیتی/ گواردیولا برد جام اتحادیه را تکرار می کند

سوانسی قصد دارد در خانه، روند پیروزی های منچسترسیتی را قطع کرده و بر شاگردان گواردیولا غلبه کند.
سوانسی – منچسترسیتی/ گواردیولا برد جام اتحادیه را تکرار می کند

منچسترسیتی دوران بسیار باشکوهی را سپری کند و با گواردیولا، فصل فوق العاده ای را آغاز کرده است. سیتیزن ها در لیگ برتر و لیگ قهرمانان در صدر قرار دارند و در جام اتحادیه نیز مرحله یک هشتم را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و در مرحله بعد، به مصاف یونایتدها خواهند رفت. اما سوانسی فصل را نسبتا بد آغاز کرده و با تنها کسب 4 امتیاز در 5 بازی، قصد ندارد در خانه به راحتی به حریف قدرتمند خود امتیاز بدهد.

 

در ترکیب سوانسی، ناتان دایر تنها بازیکن غایب سوانسی خواهد بود و بوریان باستوس، احتمالا جای خود را در نوک خط حمله به فرناندو یورنته با تجربه خواهد داد.

 

در سوی دیگر، بعد از دوری از ترکیب منچسترسیتی در 3 بازی، سرخیو آگوئرو می تواند جایگزین کیلیچی ایهیناچیو در نوک پیکان هجومی سیتیزن ها باشد. یحیی توره نیز به نظر نمی رسد به این زودی ها به ترکیب بازگرددد و نولیتو هم به خاطر دریافت کارت قرمز در جریان پیروزی مقتدرانه هفته گذشته منچسترسیتی، از دیگر غایبان تیم گواردیولا خواهند بود. البته حضور ونسان کمپانی هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

منچسترسیتی، در 5 دیدار آخر خود، در هر دو نیمه پیروز به رختکن رفته است. آمار سیتیزن ها در برابر سوانسی نیز بسیار خوب بوده است و در برابر این تیم، آنها 6 جدال از 7 دیدار آخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند. آمار خط حمله صدرنشین لیگ برتر نیز ستودنی بوده است زیرا این تیم در 8 دیدار از 9 دیدار آخر، حداقل موفق به زدن 2 گل شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ryynw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی سوانسی 1-2 منچسترسیتی + فیلم