تاریخ انتشار: 1402/04/02 19:28
کد خبر: 3918

یحیی و درویش علیه ریخت و پاش تابستانی

به رقم سقف قرارداد باشگاه پرسپولیس برای بازیکنان این تیم در فصل جدید دسترسی پیدا کرده است.
یحیی و درویش علیه ریخت و پاش تابستانی

اشگاه پرسپولیس که فصل گذشته با سقف قرارداد 12-15 میلیاردی بازیکنان موردنظر را جذب و اسکواد خود را تکمیل کرد، حالا با حدود 35 درصد افزایش در بودجه خود وارد نقل و انتقالات تابستانی شده است.

بر اساس شنیده خبرنگار ما حداکثر دستمزدی که باشگاه پرسپولیس در این فصل به بازیکنان پرداخت خواهد کرد، 15 و 20 میلیارد تومان است که عدد قابل توجهی در بازار کنونی محسوب می‌شود.

این در حالی است که البته پرسپولیس در لیست بزرگسالان خود سهمیه چندانی ندارد و احتمالا مجموع بازیکنان تمدیدی و خریدهای تابستانی روی عدد 8 باقی خواهد ماند که این نفرات شانس دریافت برگه قرارداد 15 و 20 میلیارد تومانی را خواهد داشت.

1880039

فصل گذشته بودجه باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل 220 میلیارد تومان عنوان شد که پس از جذب یورگن لوکادیا (که در ادامه جدا شد) و خرید شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا، روی حوالی 300 میلیارد تومان باقی ماند و حالا پرسپولیس مجوز 325 میلیارد تومان هزینه را خواهد داشت.

البته از سقف قرارداد سایر تیم‌ها خبری در دست نیست، اما به نظر می‌رسد سقف قرارداد شش تیم بالای جدول برای بازیکنان 12 میلیارد تومان به بالا خواهد بود. سقف پرسپولیس به دلار 300 و 500 هزار دلار است که در مقایسه با تیم‌های شاخص حاشیه خلیج فارس عدد ناچیزی محسوب می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rzlz4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی این ستاره پرسپولیس قطعی شد ؟

درویش: نمی‌توانیم شب‌ها VAR را به خانه ببریم!
اول مشخص کنید چه کسی باید این سیستم را بخرد