تاریخ انتشار: 1402/04/07 13:58
کد خبر: 3642

زمان اعلام رای نهایی یوفا در مورد بارسلونا

یوفا طی دو هفته آینده اعلام خواهد کرد که بارسلونا از حضور در لیگ قهرمانان محروم خواهد بود یا خیر.
زمان اعلام رای نهایی یوفا در مورد بارسلونا

 طبق اعلام نشریه مارکا، یوفا به‌زودی و تا دو هفته دیگر حکم خود در مورد پرونده نگریرا را صادر خواهد کرد. یوفا سه ماه پیش اعلام کرد که دو بازرس سوئیسی، ژان ساموئل لوبا و میرجان کولر، را مامور تحقیق در مورد قضیه رسوایی داوری بارسا کرده است. بارسلونا متهم است که بین سال‌های 2001 تا 2018 و به مدت 17 سال به خوزه ماریا انریکز نگریرا، نایب رئیس وقت کمیته دوران فوتبال اسپانیا، 7.3 میلیون یورو پرداخت کرده است.

ماه قبل اعلام شد که بازرسان یوفا توصیه کرده‌اند که بارسلونا باید جریمه شده و یک سال از حضور در رقابت‌های اروپایی محروم شود، ولی در باشگاه کاتالان اطمینان دارند که یوفا چنین محرومیتی را در نظر نخواهد گرفت.

خوان لاپورتا در چند مورد تاکید کرده است که پس از صحبت با الکساندر چفرین، رئیس یوفا، متقاعد شده که باشگاهش محروم نخواهد شد. گفته می‌شود بارسا به یوفا تضمین داده که از پروژه سوپرلیگ کناره‌گیری خواهد کرد و یوفا نیز وعده داده که بارسا را محروم نخواهد کرد.

در هر صورت طبق ادعای مارکا، حکم نهایی بارسا در دو هفته ابتدایی ماه جولای (10 تا 24 تیر) صادر خواهد شد. اخیرا یوفا اوساسونا را به دلیل پرونده شرط‌بندی بازیکنانش در سال 2013 از حضور در لیگ کنفرانس محروم کرد و به‌زودی در مورد وضعیت یوونتوس در این رقابت‌ها نیز تصمیم‌گیری خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rzqy4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل استثنایی لیونل مسی به لیورپول به عنوان بهترین گل فصل یوفا انتخاب شد