تاریخ انتشار: 1396/10/09 16:59
کد خبر: 167021

کوتینیو به دنبال خانه در بارسلون!

کوتینیو به دنبال خانه در بارسلون!

 روزنامه موندو دیپورتیوو امروز یک بار دیگر فیلیپه کوتینیو را روی جلد روزنامه خود برد و هافبک 26 ساله برزیلی قرمزهای آنفیلد را نزدیک به بارسلونا تصور کرد.

طبق گزارش موندو، کوتینیو نسبت به انتقال به بارسلونا رد آینده نزدیک اطمینان دارد که مقامات بارسلونا نیز برای جذب زمستانی او در حال تلاش هستند و از این رو شخصا در حال فراهم کردن مقدمات است و به نمایندگان خود دستور داده تا به دنبال خانه ای در شهر بارسلون باشند.

کوتینیو باتوجه به زندگی قبلی در بارسلون با دوره کوتاه حضورش در اسپانیول به دنبال خانه ای در نزدیکی محل اقامت لوئیس سوارز هم تیمی سابق خود در لیورپول است هرچند که به زندگی در جوار پائولینیو هموطن خود نیز می اندیشد.

طبق گزارش، در هر صورت کوتینیو اینبار امیدوار است تا لیورپول درخوسات خروجش را بپذیرد درحالی که نسبت به باشگاه نیز متعهد می باشد.

DSQJ_7ZXcAAQE6Z

موندو دیپورتیوو پیش از این در ماه ها قبل گزارش داده بود که شرط ماندن کوتینیو در تابستان در لیورپول بابت کمک به تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، قول مقامات لیورپول برای خروج زمستانی بوده است ادعاهایی که توسط منابع بریتانیایی و گیلم بالاگ تکذیب شده است.

 درحالی که موندو و اسپورت هزینه 85 میلیون یورویی برای فن دایک و 50 میلیونی برای نبی کیتا را وابسته به پول فروش کوتینیو به بارسلونا می دانند اما گیلم بالاگ در تابستان اعلام کرده بود که باشگاه لیورپول 150 میلیون یورو در حساب خود برای خرید دارد.

با این حال کوتینیو نیز قادر به بازی برای بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا نیست آن هم در روزهایی که لیگ جزیره تعطیلات زمستانی ندارد و مراحل حذفی لیگ قهرمانان نیز برای این تیم درپیش است.

طبق گزارش های قبلی، بارسلونا این را می پذیرد که با خرید قطعی کوتینیو در زمستان، او را تا انتهای فصل به لیورپول واگذار کند تا از خرید او مطمئن باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6qjl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک رئال مادرید، جایگزین کوتینیو در لیورپول در صورت پیوستن به بارسلونا