تاریخ انتشار: 1396/08/10 13:27
کد خبر: 175645

حضور بازیکنان اسبق تیم ملی فوتبال در غرفه فرتاک ورزشی / اسطوره های فراموش شده !!

اعضای کمیته برگزاری مسابقات جام زنده یاد یونس شکوری در غرفه فرتاک ورزشی حاضر شدند و از این غرفه بازدید کردند
حضور بازیکنان اسبق تیم ملی فوتبال در غرفه فرتاک ورزشی / اسطوره های فراموش شده !!

صبح امروز جمعی از اسطوره های اسبق فوتبال ایران با حضور در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در غرفه فرتاک ورزشی حاضر شده و درنشستی صمیمانه با نادر دارستانی سردبیر این مجموعه به گفتگو پرداختند.

در ابتدای این نشست سردبیر فرتاک ورزشی ضمن خوش آمد گویی به اسطوره های فوتبال ایران گفت: مایه ی خوشحالی است که در چنین روزی فرتاک ورزشی به عنوان یک رسانه مستقل میزبان کسانی است که در حافظه تاریخی ایران و جامعه ورزشی هیچ گاه فراموش نخواهند شد.

دارستانی در ادامه افزود مگر می شود فوتبال ایران را بدون یاد از بزرگانی همچون استاد نوریان، لطیفی، حلوایی و ... دنبال نمود، شما بدون شک در دل این مردم جا دارید و اگر فاصله بین علاقمندان به ورزش و عدم شناخت کافی از پیشکسوتان و اسطوره های ورزش به وجود آمده است قصور ما رسانه ها در این زمینه بوده و باید نسبت به کوتاهی های صورت گرفته تا کنون عذر خواهی نموده و امیدواریم بتوانیم در راستای ارتباط نسل جوان و پیشکسوتان افتخار ایران، تلاش های خود را بیشتر از گذشته پیگیری نمایند.

در ادامه این نشست صمیمانه پیشکسوتان و اسطوره های فوتبال سخنانی ایراد نمودند.

استاد نوریان در این خصوص ضمن تشکر از مجموعه فرتاک ورزشی گفت: رسانه ها متاسفانه ورزشکاران و قهرمانان گذشته را فراموش نموده اند در حالی که بزرگان ورزش فوتبال سالیان سال برای این مردم و برای این کشور افتخار آفریده اند ولی متاسفانه به فراموشی سپرده شدند.

وی افزود جام شهید یونس شکوری هر ساله به مدت 25 سال در حال برگزاری است که حدود 1500 پیشکسوت فوتبال به مدت سه ماه در یک مسابقات با شکوه دور هم جمع می شوند تا تجدید خاطری شده و همچنان در عرصه ورزش حضور داشته باشند اما متاسفانه آنچنان که باید و شاید در این زمینه اطلاع رسانی نکرده تا همچنان اسطوره ها در سکوت خبری به فعالیت های ورزشی و زندگی خود ادامه دهند.

وی که به نمایندگی از جمع اسطوره ها و پیشکشسوتان سخن میگفت ابراز خرسندی نمود که فرتاک ورزشی در مدت کوتاهی که به عرصه رسانه های کشور پا گذاشته است در زمینه تجلیل و توجه به پیشکسوتان و اسطوره های ورزش گام های خوبی برداشته و امیدواریم روند همچنان ادامه داشته باشد.

لازم به ذکر است پیشکسوتان عرصه فوتبال کشور در غرفه فرتاک ورزشی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور داشتند به شرح زیر می باشد:

غلامحسین نوریان کاپیتان تیم ملی در دهه ۶۰

نادر لطیفی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال

مجید حلوایی تنها گلزن تاریخ فوتبال به برزیل در مسابقات ۱۹۷۲

باقر سپه سالاری سرمربی اسبق تیمهای ملی فوتبال.

هادی نراقی مهاجم سابق استقلال و هما

مرتضی میر مقدم بازیکن سابق شاهین

احمد شفیعی مهاجم سابق پرسپولیس

عبدالحسین خزایی مهدیار حقیر مدیران سابق شهرداری

رضا میرزاییان،رضا آذر می و رضا مجاوری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6vdb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 ترکیب های احتمالی پرسپولیس و استقلال در دربی 85