تاریخ انتشار: 1396/08/03 17:58
کد خبر: 176545

اختصاصی/ دربی 85؛ ستاره هایی که سرنوشت بازی را مشحص می کنند/ چربش نیمکت کدام تیم بیشتر است؟

دربی 85 کم تر از 24 ساعت دیگر در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد.
اختصاصی/ دربی 85؛ ستاره هایی که سرنوشت بازی را مشحص می کنند/ چربش نیمکت کدام تیم بیشتر است؟

پنجشنبه ۴ مهرماه پرسپولیس و استقلال از ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف آرایی میکنند تا دربی 85 این دورقیب سنتی نیز برگزار گردد .

سرخابی ها در حالی در هفته دهم به مصاف هم می روند که پرسپولیس با انجام 8 بازی و کسب 17 امتیاز در رده سوم جدول و استقلال با انجام 9 بازی و کسب 9 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و این میتواند در نگاه اول نمایانگر برتری سرخ پوشان باشد در حالی که تجربه ثابت کرده است که هیچگاه بازی های این دو تیم تابع شرایط جدولی نبوده است.

اما براساس منطق اگر بخواهیم بین این دو تیم قضاوت نماییم به این نتیجه می رسیم که از هر لحاظ که تصورش را کنیم شرایط پرسپولیس بهتر خواهد بود. اول اینکه ثبات تیمی و هماهنگی بین بازیکنان بسیار بهتر از استقلال می باشد. در مرحله بعدی ثبات بر روی نیمکت و تجربه برانکو در دربی های گذشته و شناخت از بازیکنان نیز یک امتیاز مثبت برای برانکو و پرسپولیس خواهد بود و در نهایت نیز به نتایج گرفته شده در طی یکی دو فصل گذشته و شرایط حال حاضر سرخ پوشان هم اگر نگاهی بیندایم متوجه می شویم که بر روی کاغذ شانس پرسپولیس بیشتر از استقلال خواهد بود.

به هر حال این بازی می توان جذابیت های خاص خود را بدنبال داشته باشد و اگر هر دو تیم به داشته های خود توجه کرده و حواشی را کنار بگذارند، بدون شک می توان یکی از بهترین داربی های تاریخ را مشاهده نمود.

در این دیدار تقابل های وجود دارد که می تواند بسیار جذاب باشد که در این میان می توان به زوج گادوین منشا و علیپور در خط حمله پرسپولیس اشاره کرد که می تواند در تقابل با روزبه چشمی و مهدی رحمتی بسیار دیدنی باشد.

در قسمت دیگری از زمین می توان به خط میانی اشاره نمود جایی که حضور کامیابی نیا، مسلمان، وحید امیری و حضور احتمالی بشار رسن در ترکیب پرسپولیس اشاره کرد که باید در جنگ های میانه میدان به مصاف جباروف، امیدابراهیمی، شجاعیان و فرشید اسماعیلی بروند و این تقابل را باید مهم ترین بخش از مستطیل سبز دانست که می تواند نتیجه بازی را مشخص نماید.

در هر حال باید دید و به انتظار نشست که آیا این بازی می تواند با توجه به حضور بازیکنان طراز اول فوتبال کشور ، دیدنی از آب در آید یا این که اسیر احساسات شده و در نهایت یک بازی کسل کننده و بی هدف و تنها برای نباختن از سوی هر دو تیم را باید شاهد باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6y6q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نگاهی متفاوت به کری‌خوانی‌های هواداران سرخابی