تاریخ انتشار: 1396/02/03 12:29
کد خبر: 215245

ساکت:کی روش موشکافانه مسائل را بررسی می کند/بازی با ارمنستان قطعی نیست

رئیس سازمان تیم های ملی گفت:طی جلسات متداول در حال برنامه ریزی هستیم تا بعد از پایان لیگ اردوهای تیم ملی آغاز شود.
 ساکت:کی روش موشکافانه مسائل را بررسی می کند/بازی با ارمنستان قطعی نیست

محمدرضا ساکت  در رابطه با برنامه تیم ملی فوتبال بعد از پایان لیگ برتر اظهار داشت: کی روش موشکافانه تمام مسائل پیرامون تیم ملی را زیر نظر دارد و مثل همیشه بهترین برنامه ها را برای تیم ملی در نظر خواهد گرفت. ما یک بازی حساس با ازبکستان در خردادماه در پیش داریم و به همین دلیل در حال برنامه ریزی هستیم. هنوز هیچ برنامه ای قطعی نشده است و نمی توانیم چیزی را اعلام کنیم.

وی در واکنش به اینکه گفته می شود مذاکرات با ارمنستان برای بازی تدارکاتی انجام شده، عنوان کرد: همانطور که گفتم هنوز هیچ برنامه ای برای تیم ملی قطعی نشده است. ما طی جلسات متداول در حال برنامه ریزی هستیم تا بعد از پایان لیگ اردوهای تیم ملی آغاز شود.

رئیس سازمان تیم های ملی در خصوص برنامه تیم های دیگر تصریح کرد: فوتبال ساحلی، فوتسال، تیم های نوجوانان و جوانان نیز برنامه هایی را پیش رو دارند. البته ما اخیرا از برخی شهرها مثل یزد، بافق و... بازدید کردیم و قرار است شرایطی را برای برپایی اردوی تیم ها در این شهرها ایجاد کنیم. همچنین ایران برای مسابقات مقدماتی نوجوانان و جوانان آسیا به دنبال این است که شهرهای مشهد و همدان را به عنوان میزبان معرفی کند.

ساکت درباره وضعیت تیم فوتبال امید گفت: برای تیم فوتبال امید فعلا کادرفنی خاصی مشخص نشده است. کمیته فنی بازیکنانی که در رده امید قرار دارند را از لیگ های یک و دو استخراج می کنند. همچنین تیم جوانان که قرار است اواخر ماه جاری در جام جهانی حاضر شود، شرایط سنی حضور در تیم امید را دارا هستند. قرار است بهترین های تیم جوانان برای اواخر تیرماه به تیم امید اضافه شوند اما هنوز درباره کادرفنی تصمیم گیری نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8bvb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساکت: نگاه کی روش به فوتبال ایران پدرانه است

خداحافظ ستاره‌های فراموش نشدنی
یادداشت محمدرضا ساکت برای عقیلی، عنایتی و برهانی