تاریخ انتشار: 1396/02/30 18:13
کد خبر: 209621

شانس استقلالی شدن این بمب تکنیکی بیشتر از پرسپولیسی شدنش است!

داریوش شجاعیان شانس استقلالی شدن این بمب تکنیکی بیشتر از پرسپولیسی شدنش است!
شانس استقلالی شدن این بمب تکنیکی بیشتر از پرسپولیسی شدنش است!

همان‌طور که میدانید سران باشگاه گسترش فولاد تبریز با لوکا بوناچیچ به توافق رسیده‌اند تا فصل جدید هدایت این تیم را برعهده داشته باشد. در همین گیر و دار خبر رسید برانکو ایوانکوویچ خواستار جذب داریوش شجاعیان، ستاره گسترش فولاد شده که با تیم تبریزی قرارداد دارد.

در پی این اتفاق هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش‌فولاد ابتدا خواهان نامه‌نگاری باشگاه پرسپولیس در مورد داریوش شجاعیان شد اما در ادامه رسماً اعلام کرد او را به سرخپوشان نمیدهد!

حالا شنیده میشود داریوش شجاعیان از استقلال تهران هم پیشنهاد دارد. با این وجود به احتمال فراوان این هافبک تکنیکی در گسترش‌فولاد میماند و اگر هم قرار بر جدایی باشد شانس استقلالی شدن شجاعیان بیشتر از پرسپولیسی شدن اوست!

لطفاً تعجب نکنید! این احتمال ارتباطی به تعلقات دوران کودکی و نوجوانی و استقلالی بودن داریوش شجاعیان ندارد. اساساً این بازیکن خودش نقشی در انتخاب تیم بعدیاش ندارد چراکه تحت قرارداد گسترش‌فولاد تبریز است. منبع موثقی در همین ارتباط خبر داد که بخشی از بسته شدن پرونده پرسپولیسی شدن شجاعیان مربوط به لوکا بوناچیچ است؛ سرمربی کروات که از گذشته‌های دور با برانکو ایوانکوویچ مشکل داشت و حتی در دوران سرمربیگری تیم ملی، لوکا بارها علیه هموطن خود مصاحبه کرد. بنابراین طبیعی است لوکا بوناچیچ بازیکن به برانکو ایوانکوویچ ندهد، البته همان‌گونه که اشاره رفت، احتمال ماندن داریوش شجاعیان بیشتر از جداییاش از گسترش فولاد است اما با این وجود این هافبک چپ پا در صورت رضایت تیم تبریزی به استقلال نزدیک‌تر خواهد بود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8edl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داریوش شجاعیان جانشین امید نورافکن دراستقلال می شود!