تاریخ انتشار: 1396/02/12 22:39
اختصاصی| رئیس مسابقات سازمان لیگ مطرح کرد؛
کد خبر: 213321

فتاحی: در صورت عدم تجهیز استادیوم شهداء میزبانی لیگ یک در ماهشهر انجام نخواهد شد

سعید فتاحی رئیس مسابقات سازمان لیگ های فوتبال کشور که عصر روز سه شنبه۹۶/۲/۱۲در بازی حساس لیگ دو فوتبال کشور بین دو تیم شهرداری بندرماهشهر و برق جدید فارس میهمان ویژه ماهشهری ها بود.
فتاحی: در صورت عدم تجهیز استادیوم شهداء میزبانی لیگ یک در ماهشهر انجام نخواهد شد

به گزارش فرتاک ورزشی، وی در خصوص وضعیت میزبانی ماهشهر در صورت صعود به لیگ یک کشور مصاحبه ای کوتاه را با خبرنگار فرتاک ورزشی انجام داد که به شرح زیر می باشد:

* با وجود بازدیدی که از زمین داشتید نظر شما چیست؟

همانطور که قبلا گفته ایم این زمین برای مسابقات لیگ دسته دو هم مناسب نبود ولی ما بخاطر مردم این شهر اجازه انجام بازیهای لیگ دو فوتبال کشور را صادر کردیم.

* عمده ترین مشکلات این ورزشگاه برای میزبانی لیگ یک را در کجا میبینید؟

ان شاءالله که تیم شهرداری ماهشهر به لیگ یک صعود کند اما اگر امکانات این ورزشگاه تکمیل نشود نمی توانیم مجوز بازی های لیگ یک را در این ورزشگاه صادر کنیم همانند بازی جام حذفی که ممانعت کردیم،عمده ترین مشکلات این ورزشگاه شامل زمین چمن،نور ورزشگاه،نیمکت های ذخیره،رختکن ها،جایگاه خبرنگاران،اتاق دوپینگ،اتاق داوران و جایگاه ویژه می باشد.

* به نظر شما با فرصت محدود ۳ماهه تا شروع لیگ یک آیا امکان این همه تغیرات وجود دارد؟

اگر مسئولان شهرستان ماهشهر واقعا بخواهند تا شروع مسابقات لیگ یک در عرض ۲الی ۳ماه امکانات و نواقص ورزشگاه را برطرف می کنند،مسئولان شهرستان مسجد سلیمان برای لیگ برتر ایران در عرض ۲ماه ۶هزار صندلی تماشاگران،رختکن و دیگر امکانات را فراهم کردند.

* آیا مردم این شهرستان برای برگزاری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور در این ورزشگاه امیدوار باشند؟

ما امروز قول هایی از مسئولان شهرستان مبنی بر تجهیز ورزشگاه گرفتیم با توجه به اینکه شهرداری در این فصل دیگر در این ورزشگاه بازی نخواهد داشت اگر مسئولان از همین فردا برای تجهیز این ورزشگاه اقدام اساسی کنند،ما همکاری لازم را با آنها انجام خواهیم داد و قطعا امیدوار باشید که میزبانی لیگ یک را در این ورزشگاه بدست خواهید آورد.

خبرنگار: "جعفر ابوشهید"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8mgp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرداری ماهشهر لیگ یک را بغل کرد/ برق ناامید شد
اختصاصی| ماهشهر برق جدید را گرفت؛