تاریخ انتشار: 1396/01/22 15:49
هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا
کد خبر: 217821

شکست یک نیمه‌ای استقلال مقابل لوکوموتیو ازبکستان

نیمه نخست دیدار تیم‌های لوکوموتیو ازبکستان و استقلال با برتری تیم میزبان خاتمه یافت.
 شکست یک نیمه‌ای استقلال مقابل لوکوموتیو ازبکستان

تیم فوتبال استقلال در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15:30 امروز (سه‌شنبه) در تاشکند به مصاف لوکوموتیو ازبکستان رفت که نیمه نخست با تک گل دقیقه 13 میکابائف به سود لوکوموتیو به پایان رسید.

ترکیب لوکوموتیو: ایگناتی نستروف، بوبوربک یولداشوف، ماخاراتزه کاخی، علیبائف ایکروم جون، مارات میکابائف، سردار میرزایف، توختاخوجائف اسلام، اولگ زاتایف، محمد کونه، توراپف و ماشاریپوف جلال‌الدین

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، رابسون، پادوانی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی، علی قربانی و کاوه رضایی

دقیقه یک و 2: استقلالی‌ها در همان ابتدای بازی سانتر خطرناکی روی دروازه لوکوموتیو ارسال کردند، اما مدافعان حریف اجازه ضربه سر به بازیکنان استقلال را ندادند. یک دقیقه بعد همین موقعیت برای نماینده ازبکستان پیش آمد که توپ بدون برخورد به کسی به گوشه دیگری از زمین رفت.

دقیقه  8: بازیکنان لوکوموتیو در نفوذ از جناح چپ خود توپ را به علیبائف رساندند که ضربه این بازیکن را مهدی رحمتی دفع کرد تا دروازه استقلال باز نشود.

دقیقه 13: پاس همراه با چیپ بازیکن لوکوموتیو به پشت مدافعان استقلال به مارات میکابائف رسید که این بازیکن از زاویه بسته دروازه رحمتی را باز کرد.

دقیقه 15: خط دفاعی استقلال باز از حرکت بازیکنان حریف جا ماند و این بار سردار میرزایف بود که می‌توانست برای دومین بار دروازه استقلال را باز کند، اما ضربه این بازیکن بی دقت بود.

دقیقه 18: علی قربانی به دلیل تکل روی بازیکن لوکوموتیو با کارت زرد داور روبرو شد.

دقیقه 21: ضربه کرنر کاوه رضایی در شلوغی محوطه جریمه لوکوموتیو به محسن کریمی رسید که ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 33: بازیکنان استقلال که فشار زیادی آورده بودند، با پاس‌های ترکیبی به دروازه نزدیک می‌شدند، اما مدافعان حریف اجازه هنرنمایی نمی‌دادند.

دقیقه 38: ماخاراتزه کاخی از لوکوموتیو به علت تکل خطرناک با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 39: ضربه ایستگاهی امید ابراهیمی به صورت خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8yez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/

پیروزی حریفان ازبکستانی و عربستانی استقلال و پرسپولیس