تاریخ انتشار: 1396/03/17 00:56
مربی مقاومت تهران مطرح کرد؛
کد خبر: 205569

وحید بیاتلو: بد شانسی باعث شد به لیگ دسته دوم صعود نکنیم

مربی جوان و آینده دار فوتبال کشور از نحوه کار و شرایط خود در مقاومت تهران اشاره کرد.
وحید بیاتلو: بد شانسی باعث شد به لیگ دسته دوم صعود نکنیم

به گزارش فرتاک ورزشی، حوحید بیاتلو یکی جوان ترین مربیان فوتبال کشور در مورد وارد شدن به این شغل به خبرنگار ما گفت: در سال هشتاد و هفت پس از آنکه فوتبال را به دلیل مصدومیت کنار گذاشتم به پیشنهاد آقای مارکار آقاجانیان وارد دنیای مربیگری شدم.

وی افزود: در ابتدا به عنوان آنالیزور به تیم داماش درود که در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور داشت رفتم سپس در تیم های جوانان درنا،جوانان راه آهن تهران،را نیز در کارنامه دارم سپس به پیشنهاد آقای یوسف نادریان به کاسپین قزوین به عنوان آنالیزوز رفتم، پس از ان به همراه آقای نادریان به عنوان مربی به پیام مشهد پیوستم سپس باردیگر به همراه وی به نفت و گاز گچساران رفتم و پس از آن به عنوان سرمربی در خدمت تیم شهرداری ارومیه در لیگ دسته دوم بودم و در این فصل نیز در یازده هفته پایانی در خدمت تیم مقاومت تهران بودم که در فینال لیگ سه نتوانستیم پیروز باشیم و به لیگ دسته دوم صعود کنیم البته کمی بدشانس نیز بودیم.

وی درخصوص بازیکنانی که به فوتبال کشور معرفی کرد نیز گفت: ازبازیکنانی که تا به حال توانستم به فوتبال معرفی کنم می توانم به آقای میعاد یزدانی، هادی محمدی، قائم اسلامی خواه نیز نام ببرم. در پایان امیدوارم که فوتبال کشور روز به روز در مسیر خوشبختی گام بردارد و همچنین بستری ایجاد شود تا مربیان جوان بتوانند توانایی های خود را به اثبات برسانند.

خبرنگار: "حامد گودرزی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xa5zp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی دروازه بان آبی پوشان اردبیل از این تیم

سرمربی بختیاری اهواز پس فردا معارفه خواهد شد
اختصاصی| مدیرعامل بختیاری خبر داد؛

نام تیم فوتبال زاگرس یاسوج تغییر کرد
اختصاصی| حمید کرمی باقی ماند؛