تاریخ انتشار: 1396/04/19 00:25
تاخیر بی‌فایده ۱۰۰ دقیقه‌ای در مراسم قرعه‌کشی
کد خبر: 197269

«پنچری» فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ/ نمی‌توانند پخش زنده بگیرند، دنبال حق پخش هستند!

در حالی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ زمان قرعه‌کشی هفدهمین دوره لیگ برتر را با صداوسیما هماهنگ کرده بودند اما خبری از پخش مستقیم این مراسم نبود.
«پنچری» فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ/ نمی‌توانند پخش زنده بگیرند، دنبال حق پخش هستند!

، قرعه‌کشی هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر قرار بود طبق اعلام سایت رسمی سازمان لیگ، ساعت 19 روز گذشته (یکشنبه) شروع و پس از 45 دقیقه پخش مستقیم آن آغاز شود. این مراسم اما با 100 دقیقه تاخیر استارت خورد و به جز چند دقیقه کوتاه که در زمان قرعه کشی نبود، از تلویزیون پخش نشد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال همیشه مدعی تلاش برای گرفتن حق پخش مسابقات از مسئولان سازمان صداوسیما است و حتی در مراسم روز گذشته از توافق با صداوسیما برای گرفتن حق پخش تلویزیونی صحبت کرد اما آنچه در مراسم قرعه کشی رخ داد، بیانگر چیز دیگری بود.

تاج هنگام آغاز سخنرانی خود با بیان این جمله که «آنقدر صحبت خواهد کرد تا شرایط برای پخش مستقیم مهیا شود» نشان داد به خوبی متوجه ضعف در مقابله با سازمان صداوسیما است. رئیس فدراسیون فوتبال غافل از این بود که در ساعت 19:45 شبکه سه سیما ابتدا در حال پخش برنامه «شما و سیما» و سپس در هنگام صحبت‌های او در حال پخش سریال «پنچری» بود و شبکه ورزش نیز دیدار تیم‌های زیر 20 سال انگلیس و آلمان را به صورت زنده پخش می‌کرد.

این اتفاق البته برای اولین بار نبود که رخ می‌داد چرا که در سال‌های گذشته شاهد آن بودیم که به جای ساعت 22:15 این مراسم ساعت 23 آغاز می‌شد و صداوسیما برنامه‌های دیگری را به پخش زنده مراسم قرعه کشی ترجیح می‌داد. این بار هم با وجود اینکه سایت سازمان لیگ اعلام کرده بود مراسم قرعه کشی پخش می‌شود این اتفاق رخ نداد. این در شرایطی است که پیش از این رایزنی‌هایی برای پخش زنده آن با صداوسیما صورت گرفته و زمان مراسم بر اساس پخش زنده هماهنگ شده بود. با این شرایط مشخص نیست که فدراسیون فوتبال می‌تواند حق پخش تلویزیونی را از صداوسیما بگیرد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xa9nb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نورافکن؛ جوان اولی که می‌خواهد ستاره باشد

زوج جذاب استقلال تهران
منصوریان و افتخاری و آخرین فرصتی که هست!

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات ایران: 17 خردادماه
شکار بزرگ سپاهان، فعالیت جدی سایپا؛