تاریخ انتشار: 1396/04/14 14:11
کد خبر: 198393

قولی که کاپیتان تیم ملی کاراته از وزیر ورزش گرفت

وزیر ورزش و جوانان امروز از اردوی تیم ملی کاراته بازدید کرد.

به گزارش فرتاک ورزشی، مسعود سلطانی‌فر در بازدید خود از اردوی تیم ملی کاراته مردان و زنان ایران بیان کرد: رشته کاراته از ظرفیت خوبی برخوردار است و یکی از رشته‌هایی است که من بسیار به آن امیدوارم و حساب ویژه‌ای بر روی آن در المپیک 2020 باز کرده‌ام.

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته مردان در این دیدار بیان کرد: با اینکه کاراته المپیکی شده است اما هنوز دیدی المپیکی نسبت به این رشته به وجود نیامده است. امیدوار هستم ساخت خانه کاراته برای جامعه کاراته محقق شود تا کاراته بدون دغدغه به مسیر خود ادامه دهد.

لیلا بهرامی مربی تیم ملی کاراته بانوان نیز اظهار کرد: در حضور همه به شما قول می‌دهیم که کاراته زنان در مسابقه‌های 2018 و المپیک 2020 بهترین نتیجه را کسب خواهد کرد. کادر فنی به فدراسیون و بازیکنان خود اعتماد دارد و می‌توانیم این قول را بدهیم که بانوان ایرانی نتایج خوبی را در المپیک کسب کنند. ما مانند کیمیا، نفرات بسیاری را در کاراته زنان داریم که تنها کافی است تا دیده شوند. ملی‌پوشان نیاز به دلگرمی و تشویق دارند که با حضور شما این دلگرمی‌ها صورت می‌گیرد.

وزیر ورزش و جوانان نیز در ادامه بیان کرد: جامعه زنان کاراته قول کسب مدال را در المپیک داده است و ما نیز منتظر این کسب مدال هستیم.

مهدی‌زاده، ملی‌پوش کاراته مردان نیز گفت: آقای سلطانی‌فر شما از ما قول کسب مدال و بهترین نتیجه را گرفته‌اید و ما نیز این قول را از شما می‌خواهیم که جوایز کاراته نیز مانند سایر قهرمانان رشته‌های ورزشی المپیکی دیگر قرار گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xagmp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



وزیر ورزش در اردوی کاراته