تاریخ انتشار: 1396/04/09 10:20
کد خبر: 199793

اخلاق عجیب منصوریان/ کوتاه می‌آید تا بماند!

سرمربی جوان استقلال قبل از این هم نشان داده که به اندازه کافی «حرف گوش‌کن» است!
اخلاق عجیب منصوریان/ کوتاه می‌آید تا بماند!

 روز گذشته باشگاه استقلال بمب نقل‌وانتقالاتی خود را با جذب مجتبی جباری هافبک طراح و پیشیم خود منفجر کرد. خبری که برای اهالی فوتبال و حتی خود استقلالی‌ها بسیار عجیب بود. عجیب از آن نظر که علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بارها به صورت مستقیم و غیر مستقیم اعلام کرده بود تیمش نیازی به مجتبی جباری ندارد.

حتی زمانی که باشگاه استقلال در حال مذاکره با پژمان منتظری بود هم شنیده شد یکی از شروط اصلی این مدافع برای استقلالی شدن بازگشت مجتبی جباری به این تیم است. آن هم در شرایطی که همه می‌دانند رابطه جباری و رحمتی رابطه خوبی نیست حتی اگر مقابل دوربین‌ها هم خیلی صمیمی عکس یادگاری بگیرند.  

اینکه چه اتفاقاتی افتاد که منصوریان از موضع خودش در قبال جباری کوتاه آمد مشخص نیست اما سرمربی جوان استقلال قبل از این هم نشان داده که به اندازه کافی «حرف گوش‌کن» است!

در اواسط فصل پیش بود که منصوریان در یک حرکت شجاعانه سید مهدی رحمتی کاپیتان تیمش را به علت بی انضباطی کنار گذاشت و اعلام کرد که نیازی به این بازیکن ندارد اما چند روز بعد و با فشارهای باشگاه و هواداران مجبور شد از موضع خودش کوتاه بیاید و دوباره رحمتی را به میدان بفرستد.

با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد منصوریان به هر قیمتی که شده دوست دارد روی نیمکت استقلال حضور داشته باشد حتی اگر قرار باشد روی اصول خودش پا بگذارد این کار را می‌کند تا همچنان سرمربی استقلال باشد.

باید منتظر ماند و دید واکنش منصوریان به حواشی پیش روی تیمش چیست؟ باید دید منصوریان مسئله مهم کاپیتانی را در تیمش چطور مدیریت می‌کند؟ باید دید آیا منصوریان بازهم به خاطر ماندن در استقلال از مواضعش کوتاه می‌آید یا خیر؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xam5w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکمیل پازل منصوریان با جذب رامین رضائیان