تاریخ انتشار: 1396/04/28 15:33
کد خبر: 194869

مورینیو: از وضعیت نقل و انتقالات راضی نیستم

مورینیو از شرایط نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۷ راضی نیست.
مورینیو: از وضعیت نقل و انتقالات راضی نیستم

به گزارش فرتاک ورزشی،در حالی که بسیاری از منابع معتبر مدعی هستند مورینیو در این پنجره از نقل و انتقالات به دنبال جذب ۴ بازیکن است ولی سرمربی یونایتد فعلاً فقط دو ورودی در تیمش داشته است. همین موضوع باعث شده تا مورینیو از شرایط نقل و انتقالات راضی نباشد، سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ درباره پنجره تابستانی نقل و انتقالات ۲۰۱۷ چنین نظری دارد:

همیشه به دنبال جذب بازیکنان هستیم، همیشه این احساس را داریم که جا برای پیشرفت وجود دارد. در چنین شرایطی، نمی توانم بگویم از عملکرد تیم در نقل و انتقالات راضی هستم. چیزی که می توانم بگویم این است که پنجره نقل و انتقالات دشواری شده و نمی توانم کسی را مقصر بدانم. بازار به سمتی پیش رفته که جذب بازیکنان خیلی سخت شده، اگر نگوییم غیرممکن شده است. همه باشگاه قوی هستند و نمی خواهند بازیکنان شان را به فروش برسانند یا درخواست مبالغ خیلی بالا دارند. بنابراین بازار دشواری شده است.

از قبل هم گفته بودم که برای تقویت تیم، به خرید ۴ بازیکن فکر می کنم. اما در واقعیت جذب چهار بازیکن کار سختی است. حتی اگر بازیکن سوم را هم جذب کنیم و به سراغ گزینه چهارم نرویم، باز هم خوشحال خواهم بود، چرا که می دانم جذب بازیکن چقدر سخت شده است. از دو بازیکنی که گرفتیم راضی هستم و می دانم در باشگاه موفق خواهند بود. البته پنجره نقل و انتقالات ۳۱ آگوست بسته می شود و زمان زیادی باقی مانده است ولی مطمئناً هر مربی ای دوست دارد هر چه سریعتر بازیکنان موردنظرش را در اختیار داشته باشد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xaoxb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار