تاریخ انتشار: 1396/03/26 23:10
کد خبر: 203093

بزرگترین برگ برنده کاوه رضایی در تیم جدیدش

حضور کاوه رضایی مهاجم استقلال در لیگ بلژیک از چند نظر حائز اهمیت است.
بزرگترین برگ برنده کاوه رضایی در تیم جدیدش
کاوه لیگی از فوتبال اروپا را انتخاب کرده که در چند سال اخیر با پیشرفت چشمگیری مواجه بوده است.
قدرت گرفتن تیم ملی بلژیک در فوتبال دنیا و ظهور موجی از ستارگان بین المللی در فوتبال این کشور جایگاه فوتبال بلژیک را با تغییرات اساسی مواجه کرده به طوری که هر سال تعداد زیادی از بازیکنان مطرح فوتبال در لیگ بلژیک کشف می شوند و راهی لیگ های مطرح فوتبال اروپا می شوند.
مهم ترین مزیت حضور کاوه رضایی در شارلوا بلژیک همین مسئله است. بازیکنانی که در لیگ بلژیک عملکرد قابل قبولی ارائه می دهند به خوبی دیده می شوند و در تیررس باشگاه هایی مطرح اروپا قرار می گیرند.
بازیکان شاخص تیم ملی بلژیک مانند ادن هازارد، لوکاکو، ناینگولان، دی بروینه، کاراسکو و بسیاری از نام های دیگر تیم ملی این کشور اولین بار در لیگ این کشور چهره شدند و پس از آن راهی لیگ های معتبر شدند و در نهایت امروز پیراهن باشگاه هایی نظیر چلسی، منچسترسیتی، اتلتیکومادرید، اورتون، رم و بسیاری از باشگاه های معتبر فوتبال اروپا را به تن می کنند.
کاوه رضایی اگر بتواند در شارلوا عملکرد قابل قبولی ارائه دهد می تواند به لیگ بزرگتری در فوتبال اروپا برود. از این لحاظ او به مراتب موقعیت بهتری نسبت به لژیونرهای ما در لیگ های یونان و حتی روسیه دارد چرا که تجربیات چند سال گذشته ثابت کرده لیگ بلژیک پل مهمی از انتقال بازیکنان به لیگ های فرانسه، انگلیس، ایتالیا و آلمان بوده است.
همچنین مزیت دیگر این انتخاب موقعیتی است که می تواند باعث بازگشت کاوه به تیم ملی شود. کارلوس کی روش به بازیکنان شاغل در لیگ های اروپایی اهمیت فراوانی می دهد و زمانی که بازیکنی از لیگ دسته دو نروژ را به تیم ملی دعوت می کند مطمئنا بازیکن شارلوا از اولیت بالایی نزد او برخوردار است. حتی اگر برخی دلایل غیر فنی برای عدم دعوت از کاوه رضایی وجود داشته باشد، حضور در شارلوا می تواند این شرایط را تغییر دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xaval

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان و رویایی که نقش بر آب شد