تاریخ انتشار: 1396/05/27 09:36
کد خبر: 188221

مسی نمی‌خواهد قراردادش را با بارسا تمدید کند!

نایب رئیس باشگاه بارسلونا با اضطراب و نگرانی از امضا نشدن قرداد جدید لیونل مسی با باشگاه بارسلونا سخن گفت.
مسی نمی‌خواهد قراردادش را با بارسا تمدید کند!

 در همین هفته های گذشته بود که نیمار، ستاره سلسائویی باشگاه بارسلونا، در ازای مبلغ 222 میلیون یورو راهی باشگاه پاری سن ژرمن شد تا باشگاه بارسلونا از لحاظ قدرت هجومی خود تضعیف شود ،و حالا زمزه هایی مبنی بر تمدید نشدن قرارداد جدید ، از سوی لیونل مسی با باشگاه بلوگرانا به گوش می رسد.

در همین ارتباط نایب رییس باشگاه بارسلونا اظهار داشت : ما تمامی توافقات را مسی برای تمدید قرارداد انجام داده ایم و تنها منتظر هستیم تا او زمان حضور خود در باشگاه برای امضای آن را به ما اعلام کند، ما برای زمان طولانی در نظر داشتیم تا با او پروسه قرارداد را طی کنیم، و حالا .همه چیز آماده است، فکر می کنم همه هواداران منتظر این اتفاق هستند.

برای ما بسیار سخت و متعحب کننده خواهد بود اگر مسی بر سر توافق خود نباشد و آن را امضا نکند، در حال حاضر هیچ چیز امضا نشده است و نمی توانیم در مورد آینده حرفی بزنیم.

باشگاه بارسلونا با لیونل مسی بر سر تمدید قرارداد تا سال 2021 به توفق رسیده است و امضا نشدن این قرارداد از سوی لیونل مسی، ریاست و هواداران باشگاه را بسیار نگران کرده است، گفته می شود جدایی نیمار، و عملکرد ضعیف مدیریت باشگاه باعث شده تا مسی بر باقی ماندن خود در باشگاه بلوگرانا تردید داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbayb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



درباره فحاشی مسی به راموس به من توضیح دهید!