تاریخ انتشار: 1396/06/06 14:34
کد خبر: 186269

علی علیپور: در پرسپولیس مهاجم ثابت نداریم/ مارکو باعث شده تا این حد آماده باشم

علی علیپور این روزها آن‌قدر روی فرم هست که بتوان ادعا کرد او در اوج فوتبال خود قرار دارد. مهاجم جوان پرسپولیس فصل گذشته بازی‌های زیادی را از روی نیمکت آغاز کرد اما در این فصل به مهاجم اصلی سرخپوشان تبدیل شده و مهاجمی در حد و اندازه‌های گادوین منشا را به نیمکت‌نشین خودش تبدیل کرده است.
علی علیپور: در پرسپولیس مهاجم ثابت نداریم/ مارکو باعث شده تا این حد آماده باشم

علیپور از ابتدای این فصل آن‌قدر خوب بوده که حالا برانکو در ترکیب خود منشا را ذخیره‌ کرده است و حتی در بازی برابر الاهلی وقتی قصد به میدان فرستادن منشا را دارد او را به جای طارمی به میدان می‌فرستد نه به جای علیپور. این مهاجم این روزها در خصوص شرایطش در پرسپولیس، اتفاقات بازی با الاهلی و پیش‌بینی روزهای آینده با همشهری گفت‌وگو کرد.

 

از بازی با الاهلی شروع کنیم. کسی فکرش را نمی‌کرد که پرسپولیس این بازی باخته را با تساوی عوض کند.

واقعا بازی بسیار سختی بود. گل ابتدای بازی باعث شد تا ما در شوک گل خورده باشیم و به همین دلیل خیلی طول کشید تا به خودمان بیاییم. اما خوشبختانه این اتفاق خیلی زود رخ داد و ما دوباره بازی را در دست گرفتیم. با وجود اینکه گل دوم را هم خوردیم اما از تسلط خودمان بر بازی استفاده کردیم و توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. خیلی خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم.

 با توجه به این نتیجه که یک تساوی خانگی محسوب می‌شود برای پرسپولیس چقدر شانس صعود قائل هستی؟

به نظرم شانس صعود ما از الاهلی خیلی بیشتر است. درست است که تساوی پرگل در خانه می‌تواند دردسرساز شود اما به نظرم ما در بازی برگشت قطعا الاهلی را شکست می‌دهیم و مطمئنا از این مرحله صعود خواهیم کرد.

 

ظاهرا آمادگی بدنی خیلی خوبی هم داری. استارت دقیقه٩٥ تو در بازی برابر الاهلی خیلی جالب توجه بود.

واقعیت این است که تمرینات بدنسازی کادر فنی و به خصوص مارکو باعث شده که بدن من تا این حد سر حال باشد. همین آمادگی بدنی باعث شده تا من خیلی خوب کار کنم و تلاش می‌کنم که همین روند را ادامه بدهم.

 

با توجه به آمادگی خوبت در این فصل شاید بتوانی بالاخره به تیم ملی هم برسی. البته در لیست جدید تیم ملی باز هم اثری از اسم تو نبود.

به نظرم دعوت شدن به تیم ملی بستگی به تلاش و زحمت دارد. من تلاش خودم را انجام می‌دهم و امیدوارم که در آینده به تیم ملی هم دعوت شوم.

 

برگردیم به بازی با الاهلی. هر دو گل پرسپولیس روی پاس‌های تو به ثمر رسید و حتی منشا می‌توانست گل سوم را هم با پاس تو بزند.

خوشبختانه مقابل الاهلی تا آخرین لحظه جنگیدیم. در تمام لحظاتی که از حریف عقب بودیم من در قلب خودم می‌دانستم برابر الاهلی نمی‌بازیم و خوشحالم که توانستیم این بازی را مساوی کنیم. حالا با توجه به این نتیجه باید کار را در بازی برگشت تمام کنیم.

پاس گل دادن را بیشتر دوست داری یا گل زدن را؟

برای من گل زدن یا پاس گل دادن فرقی نمی‌کند. مهم برای من موفقیت تیم است. دوست دارم چه با گلزنی و چه با پاس گل برای تیمم موثر باشم و در موفقیت‌های تیمم سهیم شوم.

 

درباره شایعه این روزها و پاس ندادن بازیکنان به منشا هم هنوز صحبت‌هایی هست. شاید با پاس گلی که به منشا دادی کمی این شایعات را کمرنگ کرده باشی.

بله، همه دیدند که ما مشکلی با هم نداریم و همه با اتحاد برای موفقیت پرسپولیس می‌جنگیم. حتی طارمی هم با وجود اینکه در لحظه گلزنی منشا روی نیمکت بود اما به عنوان اولین نفر خودش را به منشا رساند و رفاقت این دو نفر را همه دیدند.

 

می‌گویند چون شیوه بازی منشا و طارمی شبیه است، از بین این دو نفر فقط یکی باید بازی کند. این یعنی تو مهاجم فیکس پرسپولیس هستی و یکی از آنها باید زوج تو باشند.

من فقط تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می‌دهم و به این چیزها فکر نمی‌کنم. همان‌طور که برانکو هم گفته در پرسپولیس مهاجم ثابت نداریم. هر هفته بر اساس آمادگی بازیکنان در تمرینات و تاکتیک‌های حریف، زوج خط حمله تیم مشخص  می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbnpl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده تعویض‌ های غیرمنتظره برانکو؛ همه چیز بین دو نیمه اتفاق افتاد