تاریخ انتشار: 1396/06/17 19:46
کد خبر: 184245

اشتباه فاحش سید مهدی رحمتی و اوج فشار بر منصوریان

دیدار تیم های استقلال و گل گهر سیرجان در نهایت با نتیجه 2 بر 1 بسود شاگردان منصوریان به پایان رسید.
اشتباه فاحش سید مهدی رحمتی و اوج فشار بر منصوریان

شاگردان منصوریان و بگوویچ در حالی در سیرجان به مصاف هم رفتند که گل گهری ها سراسر انگیزه بوده تا با عبور از تیم بحران زده استقلال به جمع یک هشتم نهایی جام حذفی راه یابند و استقلالی ها نیز در پی بازیابی روحیه تیمی و کسب نتیجه مناسب تا قدری از حواشی تیم را کاهش دهند.

در این دیدار صرف نظر از نتیجه بازی که با پیروزی استقلال به پایان رسید، اشتباه مهدی رحمتی کاپیتان این تیم بود که در دادن پنالتی به مهاجم حریف اشتباه کرد و همین می توانست بحرانی بزرگ برای منصوریان و استقلال فراهم نماید.

دفع ناقص مهدی رحمتی در پی شوتی در چهارچوب این فرصت را به مهاجم گل گهر داد تا قبل از سید مهدی به توپ برسد اما موضوع این بود که زمانی که این بازیکن به توپ رسید در گوشه 6 قدم و پشت به دروازه هم بود و هنوز هم به طور کامل مالکیت توپ را در اختیار نداشت و معلوم نبود که چرا رحمتی با این همه تجربه اقدام به خطا کرد در حالی که می توانست او را به حال خود را رها کند.

در هر حال این اشتباه ممکن بود باعث حذف استقلال و در نهایت اخراج منصوریان شود که در دقایق پایانی یک گل بادآورده تقدیم به شاگردان منصوریان شد تا با پیروزی از این میدان سخت، سید مهدی را که می توانست آماج حملات قرار بگیرد جان سالم بدر ببرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbx5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان در این بازی مهم به دروازه بان جوان خود اعتماد نکرد

پست جدید ستاره جوان آبی ها
رقیب جدید هافبک دفاعی های استقلال

شیشه عمر مربیگری منصوریان در دستان این پرسپولیسی
حساس ترین بازی تاریخ مربیگری منصوریان