تاریخ انتشار: 1397/10/10 11:52
کد خبر: 115693

راز دستبند پوگبا فاش شد

پل پوگبا فاش کرد که دستبندی که در دیدار دیروز یونایتد مقابل بورنموث به بازو بسته برای حمایت از کالیدو کولبیالی بازیکن ناپولی بوده که هدف توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفته بود.
راز دستبند پوگبا فاش شد

پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد فاش کرد که دستبندی که دیروز در جریان پیروزی 4-1 یونایتد مقابل بورنموث به بازو بسته بود و روی آن کلمه NO نقش بسته بود برای حمایت از کالیدو کولیبالی بازیکن ناپولی بوده که روز چهارشنبه هفته گذشته در جریان بازی ناپولی و اینتر مورد توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفته بود و هواداران اینتر او را با تقلید صدای میمون مورد توهین قرار داده بودند.

پوگبا در اینستاگرام خود ضمن اشاره به اینکه دستبند منقش به " نه " را برای حمایت از کولیبالی در مقابل توهین‌های زشت نژادپرستی به بازو بسته بوده نوشت:" آفرین به همه بچه‌های یونایتد برای پایان زیبایی که برای سال 2018 ساختید. همینطور افتخار می‌کنم به دستبندم برای کولیبالی. سال 2019، سال نه گفتن به نژادپرستی".

90

 

توهین‌های نژادپرستانه به کولیبالی در بازی مقابل اینتر در ایتالیا و سایر نقاط دنیا جنجال‌های زیادی به پا کرده است. در ایتالیا کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی بعد از بازی تیمش مقابل اینتر اعلام کرد که اگر از این به بعد بازیکنانش هدف توهین‌های نژادپرستانه قرار بگیرند، تیم خود را از زمین بیرون خواهد کشید و تیمش دیگر در چنین شرایطی بازی نخواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgg5b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوگبا: باید به جنگیدن ادامه دهیم