تاریخ انتشار: 1397/10/17 14:44
کد خبر: 114769

سقوط آزاد سردار در جدول / سردار ادامه دهنده راه شهرداری یاسوج!!

در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته دوم، دو تیم سردار و فولادنوین در ورزشگاه خاتم النبیا بوکان به مصاف یکدیگر رفتند.
سقوط آزاد سردار در جدول / سردار ادامه دهنده راه شهرداری یاسوج!!

سردار بوکان درحالی به مصاف فولادنوین اهواز رفت که از حمایت بیش از سه هزار هوادار خود برخوردار بود.

در این دیدار شاگردان حسن هوری در تیم فولادنوین اهواز با ارائه یک بازی منطقی و با استفاده از موقعیت های خود توانستند سردار بوکان را در مقابل چشمان هواداران این تیم شکست بدهند.

قرمزهای بوکانی باتوجه به داشتن سرمایه‌ای گران‌بها به نام هوادار که پس از بارش برف در بوکان به صورت خود جوش چمن ورزشگاه خاتم النبیا را برای دیدار این تیم آماده‌ کردند در خانه نیز در شکست دادن تیم های حریف ناتوان هستند.

در سال های گذشته شاهد حضور تیم های پرهوادار بسیاری در لیگ دسته دوم بوده‌ایم که با مدریت اشتباه و عدم حمایت مسئولین راهی جزء سقوط به لیگ دسته سه یا نابودی پیدا نکردند، یکی از این تیم های پرهوادار شهرداری یاسوج بود که در نهایت از تیم داری کنار کشید تا امید مردم یاسوج به نا امیدی تبدیل بشود، این روند ضعیف هواداران سردار را نگران این موضوع کرده است، که در انتهای فصل حسرت حضور در لیگ دسته دوم را بخورند.

تیمی که در ابتدای فصل با سرو صدای های فراوان مدریتی برای صعود بسته شد ولی این روز ها به دلیل ضعف مدیریتی اوضاع خوبی ندارد، پس از تغییر دوباره مدیرعامل سردار این بار فرهاد بازگلی به عنوان مدیرعامل سردار بوکان انتخاب شده است.

با ورود بازگلی به کادر مدیریتی سردار اوضاع مالی این تیم تا حدودی تغییر کرد و پرداختی بازیکنان این تیم به ۴۰ - ۵۰ درصد رسید، اما پس از شکست این هفته سردار برابر فولادنوین بازیکنان و کادرفنی این تیم ۲۰ درصد جریمه شدند تا از طرفی بازگلی قدرت مدیریت خود را به رخ دیگران بکشد تا شاید به تیم شوکی وارد شود و از طرف دیگر شارژ مالی دو هفته پیش خود را جبران کند، تا روحیه ای که با تزریق پول ایجاد کرده بود را از بین ببرد.

سردار بوکان در فصل نقل و انتقالات نیز یکی از فعال‌ترین تیم های لیگ دسته دوم بوده است، در شرایطی که آن‌ها در گلزنی مشکلات فراوانی دارند دو مهاجم جذب کرده اند که روی هم رفته در ۶ ماه گذشته یک گل به‌ثمر رسانده اند که این موضوع دلنگرانی هارا در اطراف این تیم بیشتر کرده است.

حال باید دید سردار بوکان میتواند از این شرایط سخت عبور کند یا خیر!؟

نویسنده : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgx9q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه عقاب ها در تسخیر چوکا / کار سخت کاسپین با حضور سه هزارنفری تالشان
پیش بازی چوکا تالش - کاسپین قزوین