تاریخ انتشار: 1398/12/10 21:29
کد خبر: 69121

هدف بزرگ یحیی گل محمدی در خدمت پرسپولیس

آمار یحیی مقابل تیم‌های پایین جدولی، می‌تواند امیدواری پرسپولیس برای موفقیت در ادامه فصل را بیشتر کند.
هدف بزرگ یحیی گل محمدی  در خدمت پرسپولیس

 ایجاد فاصله 10 امتیازی با تیم دوم، سناریویی رویایی برای پرسپولیس در هفته‌های اخیر بود. آن‌ها تراکتور، صنعت نفت و شهرخودرو را شکست دادند، با استقلال مساوی کردند و بازی با سپاهان هم با حکم کمیته انضباطی 3-0 به نفع‌شان شد. حالا پرسپولیس 9 بازی با تیم‌هایی دارد که اکثرا جزو کاندیداهای سقوط هستند و فاصله امنی هم با تیم دوم ایجاد کرده است.

موضوع نگران کننده اما، سخت شدن بازی با کاندیداهای سقوط در هفته‌های پایانی است. تیم‌هایی که هر بازی، برای‌شان حکم مرگ و زندگی را دارد. با این حال، یحیی نشان داده مقابل ابن تیم‌های نتایج قابل قبولی می‌گیرد و راه موفقیت در بازی با دفاع اتوبوسی را خوب می‌داند.

فصل پیش، پدیده در هفته‌های پایانی روبروی ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان قرار گرفت و پیش از آن هم، اوایل نیم فصل دوم با سپیدرود و استقلال خوزستان بازی کرده بود. تیم‌هایی که جزو مدعیان اصلی سقوط و 4 رتبه پایین جدول محسوب می‌شدند. هر 4 بازی، با پیروزی پدیده به پایان رسید. نیم فصل اول هم پدیده در این 4 بازی، فقط یک امتیاز به ماشین سازی داد و بقیه مسابقات را برد.

این فصل، شهرخودرو با اقتدار بیشتری این روند را ادامه داد. آن‌ها در بازی با 6 تیم فعلی پایین جدول یعنی پیکان، شاهین بوشهر، ساپیا، گل‌گهر و پارس جنوبی، 5 برد و یک مساوی به دست آوردند. آماری که نشان می‌دهد تخصص یحیی در گرفتن امتیاز از تیم‌های انتهای جدولی، بیشتر هم شده است.

پرسپولیسی‌ها امیدوارند فاصله فعلی با سایر مدعیان و تخصص یحیی در شکست تیم‌های پایین جدولی، این فصل جام قهرمانی را برای‌شان به ارمغان بیاورد و مثل لیگ‌های شانزدهم و هفدهم، این اتفاق زودتر از هفته‌های پایانی بیفتد. بازی این هفته با پیکان، تیم آخر جدول لیگ نشان می‌دهد یحیی و تیمش چقدر آماده عبور مطمئن از این مسیر هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xl77q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پروژه دردسرساز برای استقلال گران تمام می شود!