تاریخ انتشار: 1398/08/09 22:38
کد خبر: 82393

به راحتی آب خوردن دو گل سالم ما را نپذیرفتند/ نمی دانیم اعتراضمان را به کجا ببریم؟!

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان معتقد است هردو گل به ثمر رسیده توسط بازیکنان این تیم به اشتباه اعلام شده است.
به راحتی آب خوردن دو گل سالم ما را نپذیرفتند/ نمی دانیم اعتراضمان را به کجا ببریم؟!

دیداردو تیم نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان از هفته نهم لیگ برتر با تساوی بدون گل به خاتمه رسید تا همچنان تیم نفت مسجد سلیمان بدون باخت باقی بماند.

 در پایان این دیدار مهران نصیریان دوست مدیرعامل این تیم طی گفتگویی با خبرنگارضمن با ابراز گلایه از نپذیرفتن دو گل این تیم گفت: « واقعا ما دیگر نمی دانیم اعتراضمان را به کجا ببریم. به راحتی آب خوردن آقای کاظمی دو گل سالم ما را نپذیرفتند و سر تیم ما را در شهر خودمان بریدند و دیگر امان ما را بریدند. واقعا تا این حد بی رحمی علیه یک تیم را تا به حال از نزدیک ندیده بودم.»

وی درادامه افزود: « بازهم آقایان گلایه می کنند که چرا تماشاگران رفتارهای غیر معمول از خود نشان می دهند. وقتی دو گل سالم ما مردود اعلام می شود دیگر از هواداران چه انتظاری می توان داشت؟ شما خودتان باعث تحریک می شوید و در ادامه تیم مارا محروم می کنید و این دورازانصاف است.»

نصیریان دوست همچنین اظهار داشت: « ما خودمان به اندازه کافی از کمبود امکانات مالی گرفته تا نبود زمین تمرین و بسیاری دیگر از همین دست موانع رنج می بریم اما دیگر طاقت نداریم دو گل سالم ما را در زمین خودمان و در مقابل چشمان تماشاگرانمان به گواه  مردود اعلام کنند و به همین خاطر از کمیته داوران و دپارتمان داوری استدعا می کنم در انتخاب داوران دقت بیشتری به خرج دهند خصوصا برای مسابقاتی که از حساسیت بیشتری نسبت به سایر بازی ها برخوردار هستند مثل همین دربی خوزستان که بین نفت نسجد و فولاد برگزار شد.»

وی درپایان تصریح کرد: «من دیگر نمی دانم باید چه بگویم جزز اینکه از زحمات تمام کادر فنی و بازیکنان تیم تشکر کنم و به آنها می گویم همه شما ها برای ما حکم یک قهرمان را دارید.

 وی درخصوص سعید اهنی و ادعای  مسئولان تیم جوانان گفت:« سوال من از مسئولان تیم جوانان این است که که مگر تیم جوانان تیم محلات است که با پیامک بازیکن تیم ما را دعوت می کنند و من معتقدم  شان ومنزلت تیم جوانان ایران خیلی بالاتر از حرف هاست .چطوربرای دعوت از یک بازیکن نامه به هیئت استان نامه می زنید در حالی که برای دعوت از بازیکن باید باشگاه مکاتبه کنند ودرعین حال چناچه هیئت فوتبال استان نامه ای برای ما ارسال کرده است مستندات خودشان را اعلام کنند و ما نسبت به حکم سعید آهنی اعتراضمان را اعلام کردیم.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xljqq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نصیریان دوست:هیچ شکی ندارم تارتار بر خواهد گشت