تاریخ انتشار: 1398/11/12 16:42
کد خبر: 72545

سرپرست بادران: غیبت تیم‌ها در مسابقات، سلامت لیگ را به خطر انداخته است

رضا رهقی سرپرست تیم فوتبال بادران تاکید کرد که غیبت تیم‌ها در برخی بازی‌ها، سلامت لیگ را به خطر انداخته است.
سرپرست بادران: غیبت تیم‌ها در مسابقات، سلامت لیگ را به خطر انداخته است

رهقی در مصاحبه با فرتاک ورزشی در خصوص وضعیت فعلی بادران در آستانه بازی با آرمان گهر سیرجان گفت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و بازیکنان از لحاظ روحی و فنی در وضعیتی ایداه‌آل هستند. تمام هدف ما گرفتن سه امتیاز این بازی خانگی است و امیدوارم با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان برنده از زمین بیرون بیاییم.

وی در ارتباط با شانس صعود بادران به لیگ برتر عنوان کرد: فاصله ما با بالای جدول زیاد نیست و با دو سه برد دیگر به کورس قهرمانی اضافه می‌شویم. امیدوارم در پایان مسابقات صعود به لیگ برتر را جشن بگیریم تا جواب زحمات مسئولان باشگاه بادران و مالک تیم را بدهیم.

رهقی در خصوص لغو دیدار با علم و ادب تبریز و اینکه گفته می‌شود نتیجه این بازی به سود بادران اعلام خواهد شد، تصریح کرد: ناظر بازی و تیم داوری اتفاقات رخ داده را صورت جلسه کردند و آقای محمودزاده هم روز جمعه توضیحات کاملی دادند. باشگاه علم و ادب دو سه روز قبل از مسابقه این فرصت را داشت که زمین را مهیای بازی کند و بارشی هم در تبریز نبود. فکر می‌کنم همه چیز به‌صورت مستند در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته و امیدوارم که حکم عادلانه‌ای صادر شود که این اتفاق هم رخ خواهد داد.

سرپرست بادران در خصوص احتمال غیبت داماش گیلان در بازی با مس کرمان عنوان کرد: متاسفانه غیبت تیم‌ها در برخی بازی‌ها، سلامت لیگ را به خطر انداخته است. تمام تیم ها تلاش می‌کنند و این اصلا درست نیست که تیمی در یک بازی غیبت کند و سه امتیاز بی دردسر به تیم دیگر برسد. علم و ادب همین کار را در بازی با مس کرمان انجام داد و این تیم سه امتیاز مثل آب خوردن گرفت و حالا اگر داماش برابر مس بازی نکند، باز هم سه امتیاز دیگر نصیب این تیم خواهد شد.

رهقی خاطرنشان کرد: این شیوه در هیچ لیگی در دنیا دیده نمی‌شود و انتظار ما از سازمان لیگ، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی این است که اگر تیمی غیبت کرد شدیدترین برخوردها صورت بگیرد. همین امتیازها ممکن است در صعود یا سقوط تیمی تاثیرگذار باشد و این اصلا جوانمردانه نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xlldw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم ما خیلی دیر بسته شد و فرصت کافی نداشتیم/در اکثر دیدار ها صاحب توپ و میدان بودیم/در صورت بقاء یا صعود آینده روشنی در انتظار شهرداری نوشهر است