تاریخ انتشار: 1397/01/23 16:16
کد خبر: 152421

ضرب و شتم در لیگ سه؛ برای انتقام، نه برای صعود

در چارچوب هفته شانزدهم دو تیم مقاوم فجر البرز و چوکای تالش و همچنین پرسپولیس گناوه و استقلال رامشیر اتفاقات عجیب رخ داد.
ضرب و شتم در لیگ سه؛ برای انتقام، نه برای صعود

به گزارش فرتاک ورزشی، دو تیم برای انجام مسابقه در ورزشگاه شریعتی کرج حاضر شدند اما هنگام گرم کردن بازیکنان دو تیم مقاوم فجر و چوکا بین دو تن از بازیکنان درگیری به وجود آمد. دقایقی بعد یک تن از بازیکنان مقاوم فجر با "قمه" وارد زمین شد و بازیکنان چوکا را تهدید  کرد. شنیده ها حاکی از این است؛ در بازی رفت که در تالش برگزار شد بازیکنان مقاوم فجر به گفته خودشان، مورد فحاشی قرار گرفتند و آن بازیکن در این بازی در پی انتقام و تلافی کردن بود.

ناظر بازی به دلیل نبود امنیت در محل برگزاری مسابقه اجازه برگزاری این دیدار را نداد و این دیدار را لغو کرد.

این هفته تنها شمال نبود که پر از حاشیه و جنجال روزهای فوتبال خود را سپری می کرد شاید همه نگاه ها به سمت شمال بود اما فاجعه ای در جنوب برپا شد که به اندازه اتفاقات شمال رسانه‌ای نشد. 

دو تیم پرسپولیس گناوه و استقلال رامشیر قرار بود به مصاف یکدیگر بروند. که درگیری ها اجازه بازی را نداد. دقایقی قبل از شروع بازی و قبل از ورود بازیکنان استقلال رامشیر به ورزشگاه تعدادی از افراد ناشناس در خیابان به بازیکنان استقلال حمله ور شدند و با کابل و چوب و چاقو تا حد توان به آنان صدمه زدند این درگیری تا حدی پیش رفت که یه عده از بازیکنان رامشیر به مغازه ها و خانه های اطراف پناه بردند.

بازیکنان استقلال رامشیر با تاخیر چند دقیقه ای به ورزشگاه رسیدند تا برای گرم کردن در زمین حاضر شوند. اما کادرفنی پرسپولیس گناوه خواستار سه بر صفر شدن بازی بودند و بازیکنان پرسپولیس گناوه زمین را ترک کردند  و علت آن را عدم حضور به موقع رامشیری ها در زمین می دانستند. این در حالی است که رامشیری ها معتقدند نتیجه بازی باید سه بر صفر به سود آن ها ثبت شود چون بازیکنان گناوه زمین را ترک کردند. 

نتیجه بازی مهم نیست که سه بر صفر به سود کدام تیم ثبت خواهد شد. مهم این است که چه کسی پاسخگوی این اتفاقات خواهد بود؟ مجروح کردن بازیکنان تیم صدرنشین جدول توسط افراد ناشناس را چه کسی گردن خواهد گرفت؟

 

نویسنده: اسماعیل بابائی دوست

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xn7az

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست سنگین نفت امیدیه مقابل استقلال رامشیر

احسان گنجی: آرش برهانی معرفت را در حق ما تمام کرد
مهاجم داماش تهران در گفتگو با فرتاک ورزشی؛