تاریخ انتشار: 1396/11/21 20:53
قلی زاده:
کد خبر: 160593

علی آقا گفته به داوری کاری نداشته باشیم!

وینگر تکنیکی و سرعتی سایپایی ها معتقد است که شرایط چمن ورزشگاه پاس قوامین به هیچ وجه مناسب برگزاری فوتبال نیست.
علی آقا گفته به داوری کاری نداشته باشیم!

علی قلی زاده هافبک سرعتی تیم فوتبال سایپا در مورد پیروزی 4 بر 2 مقابل ذوب آهن گفت: بازی خیلی خوبی بود، گل دریافت کردیم اما سریع توانستیم خودمان را جمع‌وجور کنیم و آن گل را با  4 بار گلزنی جبران کنیم. ان‎شاءالله همه بازی‌ها به مانند این دیدار پرگل و موفقیت‌آمیز باشد و بتوانیم سپیدرود را هم شکست دهیم تا 3 امتیاز خوب دیگر به امتیازاتمان اضافه کنیم.

قلی زاده در مورد حواشی زیاد این مسابقه و اعتراضاتی که به عملکرد داور مسابقه وجود داشت، عنوان کرد: ما هیچ اعتراضی به داوری نداشتیم؛ این دیدگاهی است که علی آقا به ما آموزش داده‌اند و از ما می‌خواهند هر اتفاقی در زمین رخ می‌دهد به هیچ وجه با داوری درگیر نشویم و صحبت نکنیم.

هافبک تکنیکی تیم فوتبال سایپا در مورد کیفیت بد چمن ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی اکباتان) اضافه کرد: زمین خراب نیست بلکه افتضاح است. واقعا بازی در چنین زمینی سخت است و باید رسیدگی شود که خب مسئولین زمین به هیچ وجه اهمیت به این موضوع نمی‌دهند. شاید اگر زمین‌مان بهتر بود از ابتدا بهتر نتیجه می‌گرفتیم ولی خب مجبور به ساختن و بازی کردن در این زمین هستیم.

وی در مورد شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیایی بیان کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم امسال سهمیه آسیایی کسب کنیم اما هنوز 7 بازی باقیمانده و باید از سد این 7 فینال به خوبی گذر کنیم تا بتوانیم در جمع آسیایی‌ها قرار بگیریم. امیدواریم این تلاش ادامه‌دار باشد و بتوانیم به چیزی که حقمان است برسیم.

هافبک تیم سایپا در مورد تعطیلی مجدد لیگ که از روز 11 اسفندماه آغاز می شود، اضافه کرد: این وقفه‌ها نه فقط برای سایپا بلکه برای همه تیم‌هایی که روی دور نتیجه‌گیری هستند تاثیرگذار است و کمی تیم‌ها را دچار مشکل می‌کند و امیدارم که ما را از نتایج خوبمان دور نکند.

قلی زاده در پایان در مورد شرایط مالی بازیکنان سایپا هم گفت: یکسری قول‌ها داده شده و منتظر هستیم ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xnarp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاداش ویژه برای شاگردان علی دایی