تاریخ انتشار: 1397/01/21 19:52
کد خبر: 152693

لیگ یک| پیروزی شهرداری ماهشهر مقابل آلومینیوم؛ خیال مرزبان بابت بقاء آسوده شد

شاگردان مرزبان در شهرداری ماهشهر بعد از 6 هفته موفق به شکست حریف خود شدند.
لیگ یک| پیروزی شهرداری ماهشهر مقابل آلومینیوم؛ خیال مرزبان بابت بقاء آسوده شد

به گزارش فرتاک ورزشی، شهرداری ماهشهر در هفته سی و یکم رقابت های لیگ دسته اول میزبان آلومینیوم اراک بود و با تک گل احمد نعیمی سه امتیاز این بازی خانگی را به حساب خود واریز کرد. شاگردان علیرضا مرزبان بعد از برتری سه بر یک مقابل صبای قم در هفته بیست و پنجم دیگر طعم برد را نچشیده بود.  

نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم و در همان آغاز بازی احمد نعیمی برای شهرداری ماهشهر گل سه امتیازی زد تا تیمش بعد از مدتها یک برد ارزشمند دیگر کسب کند. دو تیم قبل از این دیدار 35 امتیازی بودند و شاگردان مرزبان با این برد یک پله در جدول صعود کرده و به رتبه یازدهم رسیدند.

آلومینیوم اراک که هفته قبل موفق به شکست 4 بر صفر راه آهن سقوط کرده شده بود، با این باخت 35 امتیازی باقی ماند و حالا شهرداری و ماشین سازی تبریز و ایرنجوان بوشهر را پشت سر خود می بیند. آنها روی کاغذ هنوز در لیگ یک ماندنی نیستند و با کسب یک مساوی می توانند از خطر سقوط فرار کنند.

ترکیب دو تیم:

شهرداری ماهشهر: وحید مهدی خانی - مصطفی ماهی - احمد نعیمی - خیرالله ویسی - کمال الدین نیکخوی - هادی ایمانی - حسین ساکی - رضا جباری - شروین بزرگ - مهدی عبدی - فرشید پاداش

سرمربی: علیرضا مرزبان

آلومینیوم اراک: محمدرضا قویدل - حامد بختیاری - سعید یوسف زاده - ابوالفضل قربانی - فردین عابدینی - حسین مددی - حسین احمدلو - میثم خداشناس - مجید عیدی - مهدی خلج - سجاد آقایی

سرمربی: حامد بصیری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xnqol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک| بررسی وضعیت فانوس به دستان لیگ یک؛ راه‌آهن پر کشید، دو تیم در انتظار لیگ دو!

تصاویر/ دیدار آلومینیوم اراک و شهرداری ماهشهر
از نگاه دوربین ابوالفضل آقارضی؛