تاریخ انتشار: 1397/08/03 10:06
کد خبر: 124821

اختصاصی| مرزبان مقابل تیم سابق؛ MIS مقابل پدیده سنت شکنی می‌کند؟

دو تیم نفت مسجدسلیمان و پدیده مشهد در هفته دهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.
اختصاصی| مرزبان مقابل تیم سابق؛ MIS مقابل پدیده سنت شکنی می‌کند؟

 تقابل این دو تیم به نحوی تقابل علیرضا مرزبان سرمربی کنونی نفت مسجدسلیمان با تیم سابقش می‌باشد. تیمی که توسط آن (پدیده) به فوتبال ایران معرفی شد و پس از دستیاری در تیم سپاهان، نشان داد که مدیران باشگاه‌ها می‌توانند از او به عنوان فرد اول نیمکت تیم‌ها نیز استفاده کنند.

اگر از تقابل مرزبان با تیم سابقش عبور کنیم، به آماری برخورد می‌کنیم که مرزبان باید از آن به عنوان یک فرصت نگاه کند. فرصت از این منظر که وی نتایج خوبی را با نفت مسجدسلیمان نگرفته است و با برتری در این بازی، در دل هواداران جنوبی جا خواهد گرفت.

پدیده و نفت مسجدسلیمان در دو بازی‌ای که در طول تاریخ انجام داده‌اند، همواره مشهدی‌ها برنده بوده‌اند و مرزبان برای شکستن این طلسم، به مصاف همشهری‌هایش خواهد رفت. البته مرزبان کار بسیار سختی دارد زیرا MIS از 6 دیدار گذشته خود، 5 شکست را در کارنامه ثبت کرده است و در آن سو نیز پدیده در بازی‌های خارج از خانه باختی را تجربه نکرده است.

به هر حال فرصت خوبی است برای مرزبان تا علاوه بر طلسم شکنی، به روند ناکامی تیمش نیز خاتمه دهد. این دیدار روز پنجشنبه سوم آبان ماه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xp7vz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو تیم لیگ برتری مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدید را گرفتند