تاریخ انتشار: 1397/06/05 22:50
کد خبر: 132693

فریرا: یک پنالتی بازی را عوض کرد

سرمربی السد قطر می‌گوید کاری صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا هنوز تمام نشده است.
فریرا: یک پنالتی بازی را عوض کرد

فریرا بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل استقلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به تماشاگران تبریک می‌گویم .حضور آنها به دو تیم انگیزه داد. استقلال بازی خوبی  در نیمه اول انجام داد و نیمه اول می‌توانست برنده شوند اما در نیمه دوم ما خوب بازی کردیم. ته قلبم می‌گویم این بازی تمام نشده و هنوز ادامه دارد.

وی ادامه داد: خیلی ساده است که بعد از برد بخواهیم درباره بازی توضیح دهیم هر دو تیم شانس گل داشتند و حق استقلال نبود که اینطور ببازد اما یک پنالتی بازی را عوض کرد.

سرمربی السد قطر تصریح کرد: به تیم خودم تبریک می‌گویم ما توانستیم بازی را برگردانیم و این انگیزه را داشتیم باز هم می‌گویم هنوز چیزی تمام نشده است و یک نیمه دیگر مانده است به امید موفقیت.هنوز بازی تمام نشده و ادامه دارد. به بازیکنان خودم و استقلال تبریک می‌‌گویم.


فریرا با بیان این که در نیمه اول خودباوری کافی را نداشتیم گفت: سعی می کنم به بازیکنان خودم بگویم اجازه دهند اشتباهات در زمین حریف اتفاق بیفتد نه در زمین خودمان. بازی سختی بود و فشار روی ما در نیمه اول بسیار زیاد بود گل اول را که خوردیم باعث شد خودمان را جمع کنیم و بازی بهتری انجام دهیم. در نیمه اول به خاطر گلی که دریافت کردیم شوکه شدیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpagz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بازیکن السد:  هر چه تماشاگران بیشتر باشند به نفع ما است