تاریخ انتشار: 1397/04/27 18:41
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 138221

​هجوم دلالان در تمرینات شاهین بوشهر؛ آقای فکری لطفا فکر کنید

دلالان در تهران به تمرینات شاهین بوشهر هجوم آورده‌اند.
​هجوم دلالان در تمرینات شاهین بوشهر؛ آقای فکری لطفا فکر کنید

 درحالی که این روزها شاهین بوشهر تحت هدایت محمود فکری در تهران اردو زده است و به دلیل هوای گرم بوشهر، چندین روز دیگر نیز در تهران حضور خواهند داشت، دلالان فوتبال ایران به تمرینات این باشگاه هجوم آورده‌اند و هر طور که شده قصد دارند بازیکن مد نظر خود را به لیست این تیم اضافه کنند.

جالب است که این دلال‌ها اجازه هیچگونه فعالیتی در بازار نقل و انتقالات ندارند و به عبارت دیگر نامشان در بین ایجنت‌های رسمی فدراسیون فوتبال دیده نمی‌شود و به معنای واقعی کلمه دلال هستند. دلال‌هایی که در سالیان نه چندان دور، پدر فوتبال ایران را در آورده بودند و با پولشویی، باشگاهی را تا مرز نابودی نیز پیش برده بودند.

به هر حال محمود فکری فصل قبل قهرمان لیگ یک ایران شد و اکنون برای خود به یک برند تبدیل شده است. او می‌بایست مراقب اطرافیانش باشد تا از این اعتبار به دست آمده، در راستای مثبت استفاده کند. پیش‌بینی می‌شود ک دلالان در روزهای آینده بیشتر به تمرینات شاهین سرک بکشند اما واکنش فکری نسبت به این موضوع جالب خواهد بود.

فکری باید به این مسئله فکر اساسی کند و باتصمیم خود بازیکن مورد نیازش را جذب کند گرچه به همین تیم شاهین و نفرات جذب شده نیز انتقادات فراوانی وارد است. تیمی که اکثر بازیکنان پا به سن گذاشته جذب کرده است و مشخص نیست که هدف صعود است، یا ماندگاری در لیگ یک!

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpjjl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عباس پورخسروانی به گل گهر سیرجان پیوست
اختصاصی فرتاک ورزشی|