تاریخ انتشار: 1400/12/03 23:21
کد خبر: 25469

وعده PSG به امباپه؛ تو شماره یک ما خواهی بود

باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد هر طور که شده اجازه جدایی کیلیان امباپه در تابستان پیش رو را ندهد.
وعده PSG به امباپه؛ تو شماره یک ما خواهی بود

هرچه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شویم شایعات در مورد آینده کیلیان امباپه نیز افزایش پیدا می‌کند. این ستاره فرانسوی در تابستان گذشته تا آستانه انتقال به رئال مادرید نیز پیش رفت اما PSG پیشنهاد بزرگ و 200 میلیون یورویی لوس بلانکوس را رد کرد و اجازه جدایی امباپه را صادر نکرد.

با این حال کیلیان امباپه هنوز هم هدف اول نقل و انتقالاتی رئال مادرید محسوب می‌شود. این بازیکن چندین پیشنهاد تمدید قرارداد پاری سن ژرمن را رد کرده و بسیاری از گزارش ها حاکی از آن است که او تصمیم نهایی خود را برای جدایی از تیم فرانسوی و پیوستن به رئال مادرید اتخاذ کرده است.

 

با وجود تمام این اخبار به نظر می‌رسد که پاری‌سن ژرمن هنوز هم از تمدید قرارداد با کیلیان امباپه ناامید نشده است. در همین راستا RMC گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که مذاکرات بین PSG و اطرافیان امباپه از سر گرفته شده است. با این حال مسائل مالی اصلاً دغدغه اصلی این بازیکن محسوب نمی شود. در واقع فاکتور اصلی برای امباپه پروژه ورزشی باشگاه و جایگاهی است که او در پاری‌سن ژرمن خواهد داشت.

در این گزارش تاکید شده که کیلیان امباپه می‌تواند همچنان دو سال دیگر در پاری سن ژرمن به کار خود ادامه دهد و قراردادش را با این تیم تمدید کند. باشگاه حاضر است دستمزد قابل توجهی به این بازیکن پرداخت کند اما تضمین پروژه ورزشی نیز تعیین کننده است. بر اساس ادعای RMC باشگاه فرانسوی به امباپه تاکید کرده که او فرد شماره یک پروژه ورزشی آنها خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xq5ll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رییس اتلتیکو: دوست دارم امباپه به رئال بیاید