تاریخ انتشار: 1395/11/08 20:39
کد خبر: 233069

مهاجم خارجی فولاد خوزستان از ایران رفت

مهاجم خارجی تیم فوتبال فولاد خوزستان به‌دلیل اختلاف مالی با مسئولان این تیم از ایران رفت.

به گزارش فرتاک ورزشی، ارنست ان‌فور مهاجم کامرونی تیم فولاد خوزستان که پس از نیم‌فصل سکونشینی مجوز همراهی این تیم در دور برگشت لیگ برتر را گرفته بود، به‌دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از سوی مسئولان باشگاه فولاد خوزستان، ایران را ترک کرد و راهی خارج شد.

ارنست ان‌فور در تاریخ 30 مرداد 95 با عقد قراردادی تا پایان لیگ شانزدهم به تیم فولاد خوزستان پیوست اما اشتباهات مکرر مسئولان تیم فولاد در ثبت اطلاعات قرارداد این بازیکن در تی‌ام‌اس باعث شد ارنست ان‌فور نیم‌فصل اول لیگ شانزدهم را از دست بدهد.

این بازیکن کامرونی از ابتدای دور برگشت با صادر شدن آی‌تی‌سی مجوز همراهی فولاد را کسب کرد و در سه مسابقه برابر ماشین‌سازی، پرسپولیس و ذوب‌آهن برای فولاد خوزستان به میدان رفت اما طی دیروز و امروز در تمرینات فولادی‌ها شرکت نکرد.

در همین رابطه خبر می‌رسد که ارنست ان‌فور در اعتراض به پرداخت نشدن 5 ماه متوالی از حقوق ماهیانه‌اش اقدام به ترک ایران و سفر به خارج از کشور کرده است تا ضمن شکایت به فیفا مطالباتش از باشگاه فولاد خوزستان را دریافت کند.

طبق قوانین بین‌المللی، چنانچه یک باشگاه برای 3 ماه متوالی حقوق ماهیانه بازیکن خارجی را پرداخت نکند، آن بازیکن می‌تواند ضمن شکایت به فیفا، قراردادش را به‌صورت یک‌طرفه فسخ کرده و مطالباتش را با کمک فیفا، از باشگاه مربوطه دریافت کند.

در عین حال، سفر غیرمنتظره‌ی ارنست ان‌فور به خارج از ایران، موجب می‌گردد که تعداد نیروهای تهاجمی نعیم سعداوی در خط حمله فولاد خوزستان کمتر از قبل شود. سعداوی که به‌منظور حفظ آرامش در مجموعه‌ی فولاد خوزستان، در مقابل مشکلات مالی این تیم و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان سکوت کرده است، پس از قهر غیرمنتظره‌ی ان‌فور ناچار است تدابیر جدیدی را برای بخش تهاجمی تیم فولاد اتخاذ کند و ترکیب سرخ‌پوشان جنوبی را بدون حضور این بازیکن شکل دهد.

تیم فولاد خوزستان که در سال 95 شاهد اتفاقات عجیب و غیرمنتظره‌ا‌ی بوده است، در صورت شکایت ارنست ان‌فور به فیفا، دچار یک چالش جدی خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xv58l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییر زمان دیدار فولاد و پرسپولیس