تاریخ انتشار: 1395/11/08 10:15
روشن؛
کد خبر: 233245

بوی گند افتضاح استقلال، کل آسیا را برداشته! / مدیران همین امروز کناره گیری کنند برای باشگاه منفعت است

پیشکسوت استقلال گفت: «همین الان هم 13 امتیاز از پرسپولیس عقب هستیم و کادر فنی نباید بیشتر از این امتیاز از دست بدهد. جماعت بزرگی چشم‌شان به نتایج این تیم است.»
بوی گند افتضاح استقلال، کل آسیا را برداشته! / مدیران همین امروز کناره گیری کنند برای باشگاه منفعت است

حسن روشن که این روزها در بستر بیماری به سر می‌برد، همچنان اخبار استقلال را به دقت بررسی می‌کند. او درباره موضوع ممنوعیت استقلال در نقل و انتقالات از سوی فیفا اظهار داشت: «آن زمان که داد می‌زدیم باشگاه را درست کنید تا تیم خود به خود درست شود، می‌گفتند می‌خواهند در استقلال پست بگیرند. باشگاهی که کمیته بین الملل ندارد یا اگر دارد، کارایی ندارد و کمیته انضباطی‌‌اش دکوری است، بهتر از این نمی‌شود.»

وی افزود: «آقایان فقط ایستاده‌اند ببینند چه کسی می‌میرد تا بروند عکس بگیرند. آدم این کار نیستند و دیگر چقدر باید صبر کرد تا ضعف‌شان مشخص شود؟ البته منصوریان نباید به این مسائل کار داشته باشد و آنها را بهانه کند. او موظف است کارش را انجام بدهد.»

روشن درباره انعکاس بین المللی موضوع محرومیت استقلال در کشورهای همسایه عربی گفت: «تیم‌های عربی نشسته‌اند سوتی ما را بگیرند، آن وقت بوی گند این افتضاح، کل آسیا را برداشته است! این افتضاح را همان‌هایی به‌بار آوردند که تیم را بستند. این مثلاً مدیران اگر از همین امشب که به خانه برگشتند، فردا به باشگاه نروند، برای استقلال منفعت است. با اینکه من با فتح الله ‌‌زاده هم مشکل دارم ولی باز هم مدیریت او از هر دو مدیر بعدی‌اش بهتر بود.»

روشن در آخر گفت: «مردم نگران این تیم هستند و فعلاً هم که تیم با این جوان‌ها امتیاز می‌گیرد، منصوریان باید به جای پرداختن به مسائل مدیریتی، همه تمرکزش را به بازی تیمش معطوف کند تا استقلال نتیجه بگیرد. همین الان هم 13 امتیاز از پرسپولیس عقب هستیم و کادر فنی نباید بیشتر از این امتیاز از دست بدهد. جماعت بزرگی چشم‌شان به نتایج این تیم است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xv5db

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفتن رحمتی به ضرر خودش و استقلال است