تاریخ انتشار: 1395/11/08 18:16
کد خبر: 233121

حواشی دیدار استقلال-پیکان

دیدار تیم های استقلال و پیکان تهران در حالی قرار است تا دقایقی دیگر در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که کاور زمین چمن تا دو ساعت پیش روی زمین چمن پهن بود و با تلاش بسیار زیاد جمع شد.
حواشی دیدار استقلال-پیکان

به گزارش فرتاک ورزشی، بارش باران در تهران باعث شده تا تعداد 3 تا 4 هزار هوادار فوتبال در بعدازظهر امروز (جمعه) برای تماشای دیدار تیم های استقلال و پیکان تهران در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر به ورزشگاه آزادی بروند.

درب های ورزشگاه از ساعت 15 به روی هواداران باز شد. 

آبی پوشان در دیدار امروز خود یعقوب کریمی، جابر انصاری و رابرت مگویان را در اختیار ندارند. با این حال این سه بازیکن در جایگاه ویژه حضور دارند تا بازی هم تیمی های خود را از نزدیک دنبال کنند.

جمع آوری کاور از روی زمین چمن ورزشگاه آزادی تهران به دلیل باران شدید و جمع شدن آب زیاد با زحمت بسیار فراوان انجام شد.

این در حالی بود که سقف برخی از نقاط راهروی ورزشگاه آزادی از جمله راهروی منتهی به جایگاه خبرنگاران نیز چکه می کرد. 

بازیکنان دو تیم در ساعت 15 و 50 دقیقه برای دقایقی در زمین چمن حاضر شدند تا قبل از آغاز دیدار خود را گرم کنند. در طول این مدت هواداران حاضر در ورزشگاه به شدت «سرور جباروف»، سیدمهدی رحمتی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری و... بازیکن این تیم را تشویق کردند. همچنین امیرحسین صادقی بازیکن اسبق استقلال که در حال حاضر برای پیکان توپ می زند نیز از سوی هواداران تشویق شد.

این در حالی بود که برخی از هواداران این تیم، شعارهایی علیه تیم پیکان و پرسپولیس سر می دادند.

بارش باران باعث شده تا هواداران برای فرار از باران به طبقه اول و زیر سقف طبقه دوم آمده و در آنجا به تماشای این دیدار مشغول شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xv5wp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیت سعید جای زهیوی را گرفت