تاریخ انتشار: 1395/11/22 01:43
کد خبر: 230221

رنگ آبی و بازیکنان جدید صبا را تکان داد!

رنگ آبی و بازیکنان جدید صبا را تکان داد!

صبای قم که در پایان نیم فصل اول فقط یک برد به دست آورده، گام به گام با ماشین‌سازی به باخت‌ها ادامه می‌داد وجزو کاندیداهای اصلی سقوط به لیگ یک بود، حالا با 3 برد در شش بازی ابتدایی نیم فصل دوم شرایط بهتری را تجربه می‌کند.

از اصلی‌ترین دلایل بازگشت فوق‌العاده صبا، خریدهای موفق این تیم و جدایی ساکت الهامی، مربی تنش‌زای این تیم بوده است. مرفاوی در تعطیلات نیم فصل، فروزان، عمران‌زاده، مجیدی و بایرامی را به عنوان مهمترین بازیکنان جدید به تیم اضافه کرد  الهامی را از ترکیب فنی‌اش کنار گذاشت. مربی‌ای که با جدایی از صبا، به توصیه قلعه‌نویی به نساجی مازندران پیوست و چند روز قبل، از آنجا هم ناموفق جدا شد. در حالی که تیم سابق‌اش -صبا- بعد از رفتن او جان دوباره‌ای گرفته.

صبا برد امروز برابر سیاه جامگان را هم مدیون درخشش بازیکنان تازه‌ وارد است. جدا از واکنش‌های عالی محسن فروزان درون دروازه، گل دوم شاگردان مرفاوی در حالی دقیقه 82 به ثمر رسید که بازی با تساوی گره خورده بود و دو تیم به فکر تقسیم امتیازات بودند. گلی که روی خلاقیت میثم مجیدی و هوش مهرداد بایرامی وارد دروازه سیاهجامگان شد. تا به اینجای کار، بازیکنان جدید مرفاوی را روسفید کرده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xv8vb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضاییانِ بی معرفت آبرویمان را برد