تاریخ انتشار: 1395/11/26 13:09
کد خبر: 229269

آرام طبع کجاست؟

دفاع چپ تخصصی پرسپولیس نتوانسته در میان آلترناتیوهای غیرتخصصی‌اش جایی در تیم برای خود دست و پیدا کند.
آرام طبع کجاست؟

به گزارش فرتاک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ زمانی که در تیم ملی بود بازیکنانی که به تیم ملی دعوت نمی‌شدند یک انتقاد به او داشتند. این که او بعد از این تیم موردنظرش را جمع می‌کند یک دیوار آهنی به دور این تیم و تفکراتش می‌کشد و کسی نمی‌تواند از این سد آهنی بگذرد.

حالا شاید در تیم پرسپولیس این حرف را با وضوح بیشتری دید. برانکو تیم اصلی خود را ابتدای فصل امتحان کرده و حتی با وجود بد بودن بازیکن اصلی و خوب بودن بازیکن نیمکت‌نشین، این سرمربی کروات تغییری در ترکیب مورد نظر خود نداده است. همین مساله باعث جدایی بازیکنان این تیم و رسیدن تیم به شرایط فعلی شده است.

یکی از این بازیکنان که با وجود تلاش‌های زیاد نتوانست جدا شود و در این روزهای بدون دفاع چپ هم برانکو حتی نیم‌نگاهی به او نمی‌اندازد، محمد آرام‌طبع است. یک دفاع چپ تخصصی که نتوانسته در میان آلترناتیوهای غیرتخصصی‌اش جایی در تیم برای خود دست و پیدا کند.

برانکو در دو بازی بسیار سخت و دشوار با تراکتورسازی و دربی حتی به هافبک هجومی تیمش هم برای حضور در این پست اعتماد کرد اما به آرام طبع نه.

در بازی با تراکتور پرسپولیس بسیارخوش شانس بود که محمد ایرانپوریان مصدوم و ادینیوی ناآماده در پست غیرتخصصی نتوانستند بابت حضور فرشاد احمدزاده ضربه ای به تیم وارد کنند. اتفاقی که در بازی با استقلال افتاد و برانکو بابت این انتخابش به شدت تنبیه شد.

این در حالی است که برانکو یک دفاع چپ تخصصی دارد و از ابتدای فصل به جز بازی با قشقایی هیچ فرصتی به او نداد. نکته جالب تر این که به این بازیکن اجازه جدایی هم داده نشد تا آرام طبع نیمکت‌نشین فصل اول به سکونشین فصل دوم تبدیل شود و احمدزاده دفاع چپ شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xva7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عسگری: داوری فغانی فوق‌العاده بود/ حسینی باید در طول بازی اخراج می‌شد