تاریخ انتشار: 1395/12/21 21:14
چرا بانشسته نمی شوی جناب سرهنگ؟
کد خبر: 223693

علیفر همچنان روی اعصاب

علیفر همچنان روی اعصاب

سبک علیفر در گزارش فوتبال عوض نمی شود حتی اگر تمام مردم جهان این سبک را نپسندند. علیفر ضمن تاکید بر اشتباهات مربیان که البته در حیطه وظایف یک گزارشگر نیست، بارها با جملات عجیبی مثل شاخ به شاخ بازیکنان، خدا برکت بده به این دفاع خطی یا توووووی دروازه را به زبان آورد. همچنین او به صورت مداوم از بازیکنان دو تیم و مدل فوتبالی که ارائه می کنند، گلایه کرد.

علیفر که سال‌هاست در گزارش‌های بازی‌های داخلی، بارسا، رئال، منچستر، یوونتوس و... از دفاع خطی ایراد می‌گیرد، در بخشی از گزارشش، مجددا به انتقاد شدید از دفاع خطی پرداخت و اعتقاد داشت مربیانی که از این سیستم تدافعی استفاده می کنند، محکوم به شکست هستند.

علیفر که با فریادهای گاه و بیگاهش خواب را از سر همه می‌پردازد، بعد از گل اول پرسپولیس توسط طارمی هم کلی فریاد کشید و سپس گفت: خدا به این دفاع خطی برکت بدهد!

اوج خلاقیت علیفر، انتقاد از عملکرد داوری بود. علیفر در چند صحنه، مثل یک کارشناس داوری روی اتفاقاتی که رخ می داد، صحبت می کرد و از داوران ایراد می گرفت. به شکلی که تصور می شد علیفر سال ها مدارک مختلف داوری را به دست آورده و حالا به جای گزارشگر، یک کارشناس داوری است.

به طور کلی، او به یکی از ضعیف ترین گزارشگران فوتبال ایران بدل شده و مشخص نیست تا چه زمانی باید بازی های مهم را گزارش کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvkgb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


... و شاید مربی استقلال
جناب سرهنگ،گزارشگر و...