تاریخ انتشار: 1395/12/26 12:47
کد خبر: 222621

علیرضا نیکبخت جدید استقلال را بشناسید

علیرضا نیکبخت جدید استقلال را بشناسید

آخرین جشنِ‌گل در آخرین بازی سال استقلال، سهم مهاجم شماره 17 این تیم شد اما قبل از علی قربانی، این میلاد زکی‌پور بود که با یک حرکت تماشایی خط دفاعی حریف را غافلگیر کرد تا زمینه‌ساز گل اطمینان‌بخش آبی‌ها به دروازه حریف ازبکستانی باشد.
مدافع‌چپ جوان استقلال، از یک آزمون مهم دیگر سربلند بیرون آمد و دوباره در ترکیب تیمش خوش درخشید تا ثابت کند قابلیت‌های تبدیل‌شدن به یکی از بهترین مدافعان کناری فوتبال ایران را دارد. میلاد به تنهایی یکی از نقاط ضعف اصلی تیمش را به یکی از نقاط قوت استقلال تبدیل کرده و حالا هوادارها می‌توانند به جای تماشای قدم‌زدن یعقوب‌کریمی و بی‌تفاوتی او در زمین، به تماشای اشتیاق و تکاپوی زکی‌پور در پست دفاع چپ بنشینند.

پدیده جدید تیم منصوریان، نوید کشف یک نیکبختِ جدید را به فوتبال ایران می‌دهد. مهره‌ای که الگوی فوتبالی‌اش، دفاع چپ هیجان‌انگیز سابق استقلال است و استعداد نیکبخت‌شدن را دارد اما برای دوام‌‌آوردن در سطح اول فوتبال، باید الکوهای رفتاری متفاوتی داشته باشد. علی نیکی در اولین سال‌های پوشیدن پیراهن استقلال، استعداد خالصی بود که خیلی زود تحت‌تاثیر ناخالصی‌های حاشیه و جنجال قرار گرفت. او می‌توانست در بهترین باشگاه‌های اروپایی توپ بزند اما بارها آینده فوتبال‌اش را به لحظه فروخت و هیچوقت به دنبال وصول طلب واقعی‌اش از فوتبال نرفت. جذابیت چهره نیکی و علاقه دیوانه‌وار او به جایگزینی متن با حاشیه، کاری کردند تا این ستاره بیشتر از الگو بودن، درس عبرت فوتبالیست‌ها باشد. مرور آن‌چه در همه این سال‌ها بر نیکبخت گذشته، فرصت خوبی برای زکی‌پور است تا مسیر متفاوتی را برای خودش انتخاب کند. او جواهری است که هر روز بیشتر صیقل می‌خورد و اگر بی‌هیاهو بماند، دوران نیک‌بختی‌اش در فوتبال کوتاه نخواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvonz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آینده نگری جالب علیرضا منصوریان