تاریخ انتشار: 1395/12/14 19:03
کد خبر: 225269

قلعه نویی: برخی کارشناسان دنبال آنتن هستند/مواضع من مشخص است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مگر نمی دانند که پنجره نقل و انتقالاتی ما حتی تا تابستان بسته شده است. چگونه می خواهیم با نفرات آنها مذاکره کنیم.
قلعه نویی: برخی کارشناسان دنبال آنتن هستند/مواضع من مشخص است

پیرامون دیدار روز گذشته تیمش برابر سایپا اظهار داشت: ما در نیمه اول آنچه که می خواستیم نبودیم اما در نیمه دوم و از دقیقه 60 به بعد فوتبال خیلی خوبی را بازی کردیم. به هرحال فوتبال همین است و یک روز توپ های شما به گل تبدیل نمی شود. من از بچه های تیمم راضی هستم اما از نتیجه رضایت ندارم. ما 2 امتیاز حساس را از دست دادیم و به نظرم در بازی روز گذشته حداقل حق مان پیروزی با اختلاف دو گل بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان تراکتورسازی در تبریز و در ورزشگاه یادگار امام با استرس بازی می کنند بیان داشت: این موضوع را قبول ندارم. دیروز تماشاگران ما یاد گذشته را زنده کردند و پرشورها حمایت خوبی از تیم داشتند. ما در همین تبریز برابر ذوب آهن یکی از بازی های خوب مان را انجام دادیم. دیروز به سایپایی بازی داشتیم که لایه های دفاعی درست کرده بود. آنها در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفتند و گل های  کمی خوردند. با همه این حرف ها دیروز حق ما بود که با دو اختلاف گل برنده باشیم. دیروز روز خوب دروازه بان آنها بود.

سرمربی تراکتورسازی درباره این صحبت برخی بازیکنان تیم حریف که گفته اند نفرات تراکتورسازی عصبی بودند خاطرنشان کرد: به نظر شما بازیکنی که عصبی باشد به این خوبی بازی می کند؟ ما دیروز از برخی مسایل داوری هم ضربه خوردیم. ما وقت های بازی را درآورده ایم در حالی که داور باید 7 دقیقه وقت تلف شده می گرفت این زمان را لحاظ نکرد. تیم حریف هم وقت های زیادی را هدر می داد که به نظر من اینگونه بازی کردن به هیچ تیمی کمک نمی کند.تازه داور بازی از همان زمان وقت های اضافه ای که خودش در نظر گرفته بود هم زودتر سوت پایان را زد.

قلعه نویی در ادامه اذعان داشت: به نظر شما کارت دادن به دروازه بان حریف آن هم در دقیقه 92 به چه درد تیم ما می خورد. دو سال قبل همین جاسم کرار در استقلال حرکتی شبیه حرکت روز گذشته خلعتبری انجام داد و جالب است آن روز هم استقلال با سایپا بازی داشت. شما یادتان هست که هم آقای فغانی کرار را اخراج کرد و هم کمیته انضباطی برای او محرومیت در نظر گرفت. حالا چرا این قوانین برای تیم های امیر قلعه نویی اجرا می شود و در دیگر موارد چنین سختیگری هایی را نمی بینید. حتی کارتی که به محمد ایرانپوریان داد خطا نبود. همین داور در بازی ما با پیکان وقتی صفر-صفر مساوی بودیم  خطای پنالتی ما را نگرفت. دیروز هم یک خطای مسلم روی فرزاد حاتمی را نگرفت که وقتی ما امروز فیلم بازی را آنالیز کردیم متوجه شدیم که آن صحنه پنالتی بوده است.حالا برخی کارشناسان داوری روی آنتن سیما می آیند و می گویند خطا نبوده است. برخی از اینها متاسفانه برای آنکه آنتن را از دست ندهند هرچه گفته می شود قبول می کنند و حقایق را بر زبان نمی آورند. شما ببینید بین 7 دقیقه و 4 دقیقه وقت اضافه چقدر تفاوت است. تازه ما وقت هایی که دروازه بان آنها در زمان زدن ضربات کاشته تلف می کرد را حساب نکردیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره بیانیه تندی که امروز باشگاه استقلال علیه ایوب ذوالفقاری سرپرست تراکتورسازی صادر کرد گفت: آقای ذوالفقاری را همه می شناسند. ایشان سال ها در تراکتورسازی بازی کرده و از بازیکنان جام تخت جمشید است. چند سالی می شود که به عنوان مدیر در باشگاه تراکتورسازی مشغول به کار است و در این سال ها که من با ایشان همکاری می کنم حتی ندیده ام یک تذکر به ایشان بدهند. این آدم اخلاق محور و آرام نباید اینگونه مورد هجمه قرار بگیرد.تعجب می کنم که چرا آقایان درباره تیم ما صحبت کرده اند.

وی افزود: آقایان گفته اند که ما با بازیکنان سرباز آنها صحبت کرده ایم. مگر نمی دانند که پنجره نقل و انتقالاتی ما حتی تا تابستان بسته شده است. چگونه می خواهیم با نفرات آنها مذاکره کنیم. آقای ذوالفقاری حرف بدی نزده است. ایشان گفته ما پیگیری می کنیم تا برای مردم مشخص شود که آیا با بازیکنان سرباز استقلال مذاکره ای کرده ایم یا خیر؟

قلعه نویی در پایان گفت: مواضع من مشخص است.نمی دانم دلیل مطرح کردن این حرف ها از طرف آقایان چه بوده است. همین دو هفته قبل وقتی بحث بازی کردن سربازها در باشگاه های خودشان مطرح شد و از من سوالی در این زمینه پرسیدند حمایت کردم و گفتم خیلی خوب است که باشگاه ها از دسترنج خودشان استفاده کنند.حتی تیم هایی مثل ذوب آهن، سپاهان و فولاد را مثال زدم. حالا برایم عجیب است که این صحبت ها را مطرح می کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvxol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی:تورک به استقلال ورود کند/استعفای کی روش صلاح نیست