تاریخ انتشار: 1395/09/07 19:32
کد خبر: 246569

انتقادات به سمت منصوریان سرازیر شد/به وزیر جدید امیدواریم!

اعضای هیات مدیره استقلال در صف اول منتقدان این تیم حضور دارند
انتقادات به سمت منصوریان سرازیر شد/به وزیر جدید امیدواریم!

به گزارش فرتاک ورزشی،استقلال از ابتدای فصل روزهای پرفراز و نشیبی را سپری کرده تا بعد از مساوی برابر گسترش فولاد دوباره اعتراض ها نسبت به منصوریان آغاز شود. البته هواداران استقلال با حضور در ورزشگاه آزادی بارها حمایت خود از علیرضا منصوریان را اعلام کرده اند و او نیز بعد از تساوی عجیب برابر گسترش فولاد در نشست خبری با پذیرش اشتباه فردی بازیکنان که اجازه نداد استقلال نتیجه نمایش زیبای خود را بگیرد، از هواداران معذرت خواهی کرد.

 

اما با این وجود اعضای هیات مدیره استقلال بعد از این دیدار و به خصوص زمانی که عضو هیات مدیره باشگاه بعد از اولین نتیجه دور از انتظار استقلال بعد از هفته پنجم لیگ، از عملکرد منصوریان ابراز نارضایتی کردند. اعضای هیات مدیره استقلال که شاید گزارش کاری آنها به جلسات بی اثر و مصاحبه های پر تعداد خلاصه شود، در حالی بعد از هر نتیجه ضعیف استقلال لب به انتقاد می گشایند که حتی در تامین اولین خواسته منصوریان یعنی یک زمین تمرین عاجز هستند. استقلال در سال های گذشته همواره با مشکل نداشتن زمین تمرین مناسب رو به رو بوده و آبی پوشان تنها سه روز در هفته با حضور در زمین شماره دو آزادی امکان برگزاری تمرین مناسب را دارند که مطمئنا این موضوع می تواند سندی محکم برای ضعف هیات مدیره استقلال باشد.

 

باید از آقای زمانی به عنوان عضو منتقد هیات مدیره استقلال سوال کرد، هیات مدیره ای که جلسات آن برای استقلال حتی زمین تمرین، پاداش و حتی پرداخت مطالبات تیم را به همراه نداشته، چگونه حق اعتراض نسبت به نتایج تیم را دارد. هواداران استقلال امیدوارند تا وزیر جدید ورزش با انتصاب اعضایی مناسب و کارآمد که هر کدام توان حل گوشه ای از مشکلات استقلال را دارند، چاره ای برای برطرف کردن مشکلات اولیه این باشگاه بیاندیشد و صندلی هیات مدیره این باشگاه نصیب سهم خواهان نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xw5qw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست سیاه منصوریان آماده است!