تاریخ انتشار: 1395/10/19 13:07
کد خبر: 237293

بهانه ی مخالفان حضور شاه ماهی نقل و انتقالات به استقلال!

آنها که مخالف حضور آندو در استقلال هستند، هفته گذشته تلاش زیادی برای منصرف کردن منصوریان از کنار گذاشتن رحمتی داشتند و سرانجام توانستند به نتیجه برسند.
بهانه ی مخالفان حضور شاه ماهی نقل و انتقالات به استقلال!

به گزارش فرتاک ورزشی، علیرضا منصوریان بعد از اینکه نتوانست سه بازیکن مورد نظرش را برای نیم‌فصل دوم جذب کند، سراغ یک نام آشنا رفت؛ آندرانیک تیموریان . مذاکرات برای بازگرداندن هافبک سابق استقلال طولانی نبود و آندو توافق کرد دوباره پیراهن آبی را به تن کند.

این پیوند دوباره می‌تواند برای هر دو طرف یک معادله برد – برد باشد. ماشین‌سازی برای آندرانیک تیموریان یک انتقال ناکام بود و او دوست دارد در استقلال به آمادگی سابقش برگردد. از طرف دیگر استقلال هم با آندو صاحب یک لیدر باتجربه در میانه میدان می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد گروهی از این انتقال خوشحال نیستند.

بررسی اخباری که در روزهای گذشته در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده این ماجرا را آشکار می‌کند. همزمان با جدی‌تر شدن انتقال آندو به استقلال و تلاش او برای گرفتن رضایتنامه‌اش از ماشین‌سازی، ناگهان تصویر شکایت آندو از استقلال بابت طلب قرارداد سه سال قبل او در سایت‌های خبری مختلف منتشر می‌شود.

تاکید این سایت‌ها بیشتر روی رقم قرارداد آندو با استقلال است، ولی هیچ کدام از آنها اشاره نکرده که او همان زمان قراردادی از لیگ ستارگان قطر داشت و حاضر شد با رقمی پایین‌تر به استقلال برود. از طرف دیگر او در حالی از استقلال جدا شد که بخشی از این مبلغ را دریافت نکرده است.

حمله به انتقال آندو تنها به انتشار این عکس محدود نمی‌شود. یک کانال تلگرامی نزدیک به باشگاه در روزهای گذشته بارها با اشاره به سن آندو تصمیم منصوریان را زیر سوال برده و آن را غیرمنطقی دانسته است.

این در حالی است که برای هیچکدام از انتقال‌های شروع فصل منصوریان که اکثرا هم ناموفق بود، هرگز چنین هجمه‌ای به‌وجود نیامد. این حملات که همزمان در چند جبهه دنبال می‌شود، بی‌تردید اتفاقی نیست. کنار هم قرار دادن قطعات این پازل نشان از جریانی است که می‌خواهد مانع حضور آندو در استقلال شود و دلیل مخالفت آنها قطعا غیرفنی است.

کانال‌هایی که مخالف حضور آندو در استقلال هستند، هفته گذشته تلاش زیادی برای منصرف کردن منصوریان از کنار گذاشتن رحمتی داشتند و سرانجام توانستند به نتیجه برسند. به نظر می‌رسد دلیل اصلی مخالفت این جریان، بر هم خوردن موازنه قدرت در استقلال باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwejl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازوبند کاپیتانی استقلال را به آندو نمی دهند