تاریخ انتشار: 1395/10/15 00:22
کد خبر: 238269

درباره خرید جدید پرسپولیس؛ زیبایِ خفته!

در روزهایی که همه معادله‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس به سروش رفیعی پیوند می‌خوردند، قرمزها با یک حرکت غافلگیرکننده برای جذب هافبک ماشین‌سازی تبریز به توافق رسیدند تا جای خالی امید عالیشاه در نیم‌فصل دوم را پر کنند
درباره خرید جدید پرسپولیس؛ زیبایِ خفته!

سامان نریمان‌جهان که ساعاتی پیش قراردادش با تیم قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر را فسخ کرده، به احتمال فراوان اولین خرید تیم برانکو در پنجره زمستانی نقل و انتقالات خواهد بود. نام ستاره ریزنقش فصل گذشته گسترش فولاد، در تابستان چند بار در اطراف باشگاه استقلال شنیده شد اما آبی‌ها در نهایت جدیتی برای امضای قرارداد با این بازیکن نشان ندادند تا سامان در تبریز باقی بماند و تیم رسول خطیبی را به عنوان مقصد بعدی‌اش در لیگ برتر انتخاب کند. سامان در تراکتورسازی، یک پدیده تمام‌عیار بود. یک بازیکنِ هجومی مهارنشدنی که سپردن توپ به او در یک سوم دفاعی حریف، هر لحظه هیجان و موقعیت‌های بیشتری به وجود می‌آورد. در دو فصل گذشته اما هرگز نشانی از آن بازیکن درخشان در ساق‌های او نبوده و حالا پرسپولیسی‌ها امیدوارند که بتوانند در این زمان نه چندان طولانی، استعداد نهفته در این بازیکن را دوباره بیدار کنند و در حساس‌ترین روزهای پیش‌رو، بهترین استفاده ممکن را از سامان ببرند.

امضای قرارداد با نریمان‌جهان، به یک دلیل برای هواداران پرسپولیس هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد و آن دلیل، درخشش همیشگی این بازیکن در جدال با رقیبِ سنتی قرمزهای تهران است. نریمان بهترین نمایش فردی عمرش را در لیگ چهاردهم با پیراهن تراکتورسازی در مقابل استقلال پشت سر گذاشت. شاهکار او و هت‌تریک‌اش در آزادی، نشانه‌ای برای پایان دوران محسن فروزان و امیرقلعه‌نویی در این باشگاه بود. تغییر و تحول دائمی در تراکتور، شانس نریمان‌جهان را برای ادامه درخشش در این باشگاه کم کرد و او تصمیم گرفت برای بیشتر بازی کردن، به گسترش برود اما تیم فانتزی و جالب فراز کمالوند، نمی‌توانست انگیزه فوق‌العاده‌ای برای درخشش دوباره سامان ایجاد کند. او در تابستان به ماشین‌سازی پیوست تا ستاره اول باشگاه باشد اما هنوز هم با روزهای اوج در پیراهن شماره 7 تیم اول شهر تبریز، فاصله داشت. مهم‌ترین لحظه نیم‌فصل اول لیگ شانزدهم برای این ستاره، گلزنی‌اش به تیم منصوریان در آزادی بود. گلی که دو امتیاز از استقلال گرفت و ثابت کرد این بازیکن در هر شرایطی می‌تواند یک تهدید جدی برای آبی‌ها باشد. شاید همین گل بود که پرسپولیسی‌ها را مجاب کرد این بازیکن را زیر ذره‌بین بگیرند و برای آینده، روی او حساب باز کنند. شکل بازی نریمان، با بازی تیم برانکو همخوانی دارد. او ریزنقش، دونده و تکنیکی است و اگر دوباره انگیزه لازم را برای رسیدن به فرم ایده‌آل به دست بیاورد، برگ برنده زمستانی پرفسور و تیمش خواهد بود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwl8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خریدی که رسمی نشد/ مشکل نریمان جهان برای پرسپولیسی شدن فردا حل می‌شود