تاریخ انتشار: 1395/09/18 12:41
کد خبر: 244369

برندان راجرز: لیورپول شانس جدی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد

راجرز معتقد است که یورگن کلوپ ترکیب بسیار باکیفیتی در لیورپول دارد.
برندان راجرز: لیورپول شانس جدی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد

به گزارش فرتاک ورزشی، برندان راجرز، سرمربی باشگاه سلتیک اسکاتلند اعلام کرد که لیورپول شانس جدی برای قهرمانی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلستان دارد.

 راجرز که به همراه سلتیک برای دیدار با منچسترسیتی به انگلستان سفر کرده بود، معتقد است که تیم سابقش شانس جدی برای قهرمانی در این فصل خواهد داشت.

در ابتدا،  او در خصوص بازی با بورنموث  گفت:

متاسفانه بازی با بورنموث،  روز بدی برای آن ها بود. لیورپول در نیمه اول واقعا عالی بازی کرد. آن ها بازی 3-1 جلو بوده را باختند و این شبیه به زمان من در آن جاست؛ زمان هایی بود که کنترل بازی تماما دست ما بود ولی در پایان بازی می باختیم. بازیکنانی که در این بازی ها بودند، اکنون تجربه شان بیشتر شده و بسیار برای تیم کلیدی هستند. جوردن هندرسون، فیلیپ کوتینیو و لوکاس لیوا از جمله این افراد هستند.

آن ها یک بازی در هفته دارند که می توانند تنها روی این مسابقه تمرکز کنند و فکر می کنم که لیورپول امسال بسیار نزدیک به قهرمانی در لیگ خواهد بود. همانطور که قبلا گفتم، یورگن بسیار عالی کار کرده است؛ بازیکنان به خوبی برایش تلاش می کنند، باعث افزایش تمرکز آن ها شده و کیفیت ترکیب آن ها واقعا بالاست و مطمئنم شانس فوق العاده ای برای قهرمانی خواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwv9q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آمار متفاوت استقلال در دو نیمه متفاوت